Spring time!

Publicerat i: Februari 2014
Idag har jag vårkänslor i hela kroppen, jag vill vräka ur garderoberna och lådorna, slänga allt mörkt och långärmat och ta fram kartongerna med luftiga, transparenta tyger i härliga färger. Klänningar, kjolar och jumpsuites it is som gäller för den här kvinnan i vår och sommar!
 
För att inspirera mig extra mycket så håller jag motivationen igång, dvs jag tränar ALLT jag kan för att hålla mig fit och stark, feels good! Jag har dessutom unnat mig lite snygga presenter eftersom jag är så förbannat duktig.
 
New shoes from Nelly... tackar jag för!  Pris 479 riksdaler      (Bild: www.nelly.com)
 
 
Baddräkt 349 kr i mina ägor oxå!   (Bild: www.nelly.com)
 
Adam hade dessutom med sig presenter hem till mig idag, tack älskling!
 
Vad köper ni själva till sommaren då?
 
Tulpanerna som dagens gäster på jobbet hade med sig, vackert!
 
Vackra blommor på jobbet gav vårkänslorna en extra kick i baken och jag tror att vi i den här familjen bara är en av många som ser till att ALLTID ha färska blommor hemma så här års, ett måste! Adam har blivit kung på att handla blommor och skämma bort mig :-)
 
Idag är det ett pass styrketräning på agendan, det blir armar och PW. Igår var det boxningspass med bästa Amme som körde, tack för ett bra pass och heja oss alla som var på plats!
 
Bäst av allt var att jag fick hem min skatt idag, tusan vad mamma har längtat!!! Stora tjejen har varit på båtresa med bästa farmor och hennes kamrat och barnbarn. Älskade barn vad mamma älskar dig!
 
Nu mysa med bästa i livet innan det är träning för mamsen :-)
 
KRAM
<3
 
 
 
 
 
#1 - - Amelia:

Ska du rensa ut din garderob så kan jag vara först i kö att ta del av den ;-) snygging!

Bra boxats igår jag älskar dig <3

Svar: Det vet du babe! tack för bra pass, älskar dig och dina pass mest av allt!<3
StrandDesign

#2 - - Linnea:

Ja nu är vi laddade för vår!!! ;) tack för kvällens pass och all inspiration och motivation du sprider! På både blogg och pass, kikar in här titt som tätt såklart!! En dag ska jag se lika vältränad ut som dig minsann ;) puss o kram

Svar: men åh snälla du, tack själv! ja men när du är lika gammal som jag har du lika många timmar i ryggen som jag på gymet hahahaha dessutom har jag varit i ljusare dager men men är på väg tillbaka dit nu iaf. kram och bra jobbat, supertorsdag och dubbla pass för dig, jag bugar! <3
StrandDesign