Idag körde jag och Adam intervaller i Skomars och det gick så där, jag kutade mina 12 vändor visserligen men jag skulle nog inte imponera stort på någon för att vara helt uppriktig och Adam, tja efter 3 så fick han promenera raska 3 oxå men jag är stolt över honom för någonstan måste man börja, heja älsklingen min! De stora barnen lekte i lekparken och mini låg och sov sött i vagnen. Sedan blev det lite plankor, magövningar och push-ups. Läste en artikel idag om plankor där en lic. PT hävdar bestämt att plankor INTE är bra. Blir lite konfunderad över fenomenet, måste ju säga att min mage har aldrig byggt några rutor av plankor, däremot en jävla massa crushes men det gäller att låta bli att jobba med höften eller snedbelasta ryggen. 
 
Jag och syrran körde mitt pass, en rktigt genomrep och det kändes väldigt bra inför måndag kl 18.00 måste jag säga, idag när jag badat med barnen kommer genomrep 2 då jag har ändrat musiken för hundraelfte gången, jag vet... kan liksom inte låta bli att försöka göra det ÄNNU bättre. Känns kul och jag längtar som tusan till premiären. 
 
Igår hade vi kusbus på gården och idag badar vi konstant i ån, härliga sommarväder!
 
Jag passade på att stryka kläder medan barnen fikade och lekte, vardag you know!
Kusarna badade MASSOR igår och det var så himla roligt att de fick leka igen!
 
KRAM och kör hårt!
<3
 
#1 - - Anonym:

Heja dig grymming💜💜💜💜

Svar: tack!
StrandDesign