Vad härligt väder vi haft det i helgen, vi har verkligen tillbringat all tid ute i friska luften, något som passar oss superbra! Jag har påbörjat dagarna med PW och bästa sälliset ever, vår lilla Isabel. Hon ligger gärna klarvaken och räceråker under PWn med spänd förväntan och somnar därefter, hahaha tokan våran!
 
 Jag var iväg med Olivia, Inez och bästa kompisen Tua till Skommarsbacken där ungarna lekte för fulla muggar, själv intervalltränade jag 12 vändor upp för backen och körde tabata efter löpningen. Gick hur bra som helst med mini sovandes i vagnen och 3 ungar som röjde runt! Vill man så kan man :-)
 
Anna kom i lördags för att gratta mig i efterskott, fick ett superfint linne och vackra blommor. Som alla ungar så älskar även Isabel att vara hos moster Anna. Olivia och Inez är galen i sin tokanna <3 
Tok-Anna och mini <3
 
Igår kämpade tjejerna sitt yttersta med att vara vaken på Eurovision Song Contest och låt nr 10 Måns Zelmerlöf, dessvärre somnade dessa tappra fans redan vid låt nr 4 så idag fick de se reprisen, hahaha men visst är de fina!
 
Heja Måns och heja Svea rike!
 
Och det gick ju hur bra som helst, mötesnörden i mig slår frivolter nu när Sverige får arrangera ESC 2016, wihuu. Klirr i kassan med andra ord, grattis Sverige och jag håller på Stockholm denna gång!
 
Tjejerna är så fina med lillasyster att det värmer hela kroppen när jag tänker på det, fina Olivia och fina Inez vad jag älskar er!
Min fina trio, 2 döttrar och 1 bonus <3
 
Den här helgen tog Steffie och Eva (grannarna) sitt premiärdopp i ån och jag hade joinat om det inte vore för att mini var vaken och pigg och oxå ville vara med på bryggan...
 
Idag har vi fått massor gjort, vi har planterat och fixat i rabatter, gödslat och gräsförbättrat gräsmattan som nu vattnas, vi har tränat, lekt med kidsen, lagat god mat och bara jäst hela helgen. 
 
Så kul att min bättre hälft har blivit manisk på att träna och röra på sig, wihu! Vi måste vara snygga inför bröllopet vet ni! Men mer om det berättar jag lite längre fram. Jag har iaf hittat klänningar, jag väljer mellan 2... vilket verkar vara en omöjlighet just för tillfället. Så istället så planerar jag och Adam för Isabels dop ett tag framöver. Mycket som ska göras och mitt i allt ihop kanske det blir husköp och husförsäljning?! Men men, en sak i taget så det får bli Isabels dag, söndag 19 juni har vi planer på att döpa henne. 
 
Nu blir det 3 min plankan i 3 set och sen duschen, hey baberiba på er!
KRAM
<3