Idag hade vi tid hos farbror Axel på HC i Valbo, lilla Isabel har hosta som de ville kolla upp för att utesluta RS-virus och det var det inte. Vi tog vagn och sparkcyklar till centrum och gissa om det blev en pers, vet inte vart jag ska börja så jag hoppar över det hahaha!!!
 
Nu har jag gräddat pannkakor till tjejerna, städat bilen invändigt, städad linnesskåpet/skrubben, städat gården och nu förbereder jag inför middag med Gyllners, det blir stuvade makaroner och stekt falukorv, husman för hela slanten! Sen vid 17-tiden bär det av för kalas då bästa vännens son fyller 9 år, hurra Alexander!!!
 
Ikväll är det min tur att läsa för stora tjejerna som vi numera läser kapitelbok för och sedan stoppar om, de somnar själva nu för tiden :-)
 
Imorgon på fredag blir det family time, var ett tag sedan nu!
 
Men nu mina vänner, nu ska mini väckas och få lite käk!
 
Jo vi ska sälja huset, nu är det bestämt och den här gången säljer vi så känner ni någon som är intresserad så hör av er innan vi lägger ut det på hemnet!
 
Bilder från husets läge, såå otroligt fint!
 
Fridens!
<3