Godkänd!

Publicerat i: Maj 2015
Igår fick jag godkänt av både mamma och svärmor, min brudklänning uttrycks av dom båda som ett perfekt val vilket känns så himla bra! Nu är den måttbeställd och sys upp innan den skickas hem till oss, lycka! Adam kommer att vara smoking hot i sin kostym och jisses vad jag är lycklig som fått honom i mitt liv, ännu lyckligare som fått honom att välja mig till att bli hans fru! 
 
Jaha annars sitter jag med dopplanering, nagelfix, matförberedelser och färgning av hår... mkt nu! Adam jobbar övertid i vanlig ordning, duktig kille!
 
Idag fick jag mysa och pussas med Inez som kom förbi med faster en sväng mitt på dagen, tack fina Agnes för att du finns! Tänk att jag kan prata om precis vad som helst med min svägerska, grymt eller asgrymt!?!
 
Här kommer lite bildbomb...
 
Stora tjejen är hos pappa i stan, en riktig cityböna vi har vi... mina nya färger från PN så klart!
Mitt bästa sällskap på mina PW:s  och mina intervallpass, en hejare på att stressa på mammas tempo, love you!
Idag gjorde jag en plåt med kyckling, fyllde på alla shakes och kokade quinoa, bra luncher som är goda och snabbfixade, tackar!
 
Som ni ser så är det ingen tempohöjare att föda barn, MEN jag säger det igen... det är sååå värt det och motivationen är dödligt bra!
 
Som ni vet så finns jag på instagram @stranddesign så bara klicka i och följa mig, jag följer otroligt många inredningsbloggare och det här är en bra idé som jag ska anamma den dagen jag flyttar in i ett annat hus med gamla trägolv och radiatorer... smart och snyggt! Bäst av allt, kostar lite tid bakom svetsen, penseln och betongblandaren...
Hemmagjort är bra!
 
Nu kommer blivande maken snart hem och jag ska skära lite sallad och duka fram middagen till honom innan Isabel vaknar från sin powernap.
 
Fridens liljor, jag återkommer i dagarna med nya snygga naglar, håret är på god väg mot kallt/grått nu.
<3
 
#1 - - agnes:

du är bäst i världen och jag är så glad att jag har dig! finaste finaste becca <3

Svar: Å tack detsamma älskade svägerska <3 jag älskar dig oxå!PUSS!
StrandDesign