Idag är en sådan där dag som bara regnar bort, tja iaf om man tillåter den göra det. Jag har istället gosat med vår härliga lilla dotter, min och Adams söta och goa tjej. Hon blir så stor och det går verkligen så himla fort. Jag upplevde aldrig att det gick så här fort i början med Olivia, kanske för att man är så himla van med barn nu och har vanan inne så att säga så kan man se på bäbistiden med helt andra ögon. Jag och Adam har köpt ett nytt vardagsrumsbord hem och vi är så himla nöjda! Vi har dessutom dressat gräsmattan, oljat in köksbordet och köksön och ikväll väntar diskbänken på att få omvårdnad och massor av kärlek från oss. Det blir så bra här hemma att vi går runt och småler åt allt det fina! Här ser ni bordet, av ALLA ställen i världen som vi letat på så hittar vi bordet på Jysk! Love it!!! 
Klarup soffbord 999 kr på Jysk (bild lånad från www.jysk.se)
 
Nästa grej som vi handlar är stolarna från den här serien. Älskar dom!!! Men men men, vill ha dom i vitt. Någon som vet var jag kan hitta dom i vitt?
Matset med bord och 4 stolar från serien Klarup (bild lånad från www.jysk.se)
 
I övrigt så sitter jag och väljer på brudklänning, jag kan knappt välja då jag har hittat två helt olika men är lika kär i bägge, hahaha i-landsproblem va!?! Jag kommer att visa upp den här när jag bestämt mig. Men vill inte låta mig påverkas av vad alla andra tycker och tänker... så jag avvaktar lite i väntan på att jag själv landat i mitt val :-). Det blir iaf ett midvinterbröllop i kyrkan, så mkt kan jag avslöja iaf ;-)
 
Nu ringer min blivande make <3 later!
 
KRAM
<3
 
 
#1 - - Hani:

Satt och gjorde en beställning på fyndiq, då det är gratis frakt idag och såg typ, sånna vita stolar som du ville ha.. Kolla in länken!! https://fyndiq.se/product/1018150-stol-brooklyn-vit/


Svar: o tack fina underbara du!!! PUSS <3
StrandDesign

#2 - - Hani:

👍🏽😘