Idag har jag varit alena med kidsen och vi har haft det så mysigt! Vi fick finbesök av familjen Gyllner som hälsade på oss idag oxå, alla utom de två största grabbarna som har skolplikt och satt i skolbänken. Vi fikade och lekte innan det blev dags för lunch och Seths lilla lunchvila. Idag har lilla Isabel haft lite ont i magen och varit full av gaser. Vi har hunnit med en tillväxtkurva på BVC och nu väger liten redan 4290 gram, duktig tjej att frodas! Vi har dessutom hunnit med en storhandling på Coop i köpcentrat och nu har vi nyss vevat i oss lite middag. 
 
Kvällen ägnas åt att bada barn och mysa framför en familjefilm. Isabel ska oxå få bada, blir nog skönt med lite massage och ett varmt och gonigt bad.
 
Vår söta lilla pösmunk!
 
Igår hade vi besök av Ammie som kom förbi med en superfin body i ekologist bomull med massor av vackra och klara färger. Dessutom fick vi tjejer i familjen vackra armband. Jag fick 3 stycken vackra pärlarmand som var sammansatta i en "mammaring", så himla vackert så nu har jag mina två döttrar Olivia och Isabel samt min bonustjej Inez namn runt handleden. En sådan fin present som jag blev så himla glad för, tusen tack!
 
 
Armbandet som gjorde mig så lycklig!
 
Imorgon ska vi lämna in bilen på verkstad då bakluckan vägrar att stänga sig själv, tack garantin för det!
 
I övrigt blir vi hemma och bara myser som en familj och det ska bli så skönt att bara få vara tillsammans utan att pappa ska hasta iväg i arla morgon till jobbet. Det är en underbar känsla att ha en liten bäbis, två glada tjejer full av energi och ha häcken full med andra ord och ändå vara så här lycklig och kär som vi är. Oops nu ropar maken på mig, MITT bad är tydligen klart att skutta i... underbara man att vara omtänksam!
 
 
Kärlek!
 
 Vi höres mer i helgen kära läsare!
 
KRAM
<3