Mina supporters

Publicerat i: Maj 2015
Varje dag hejar dessa fantastiska människor på mig, Olivia hojar på cykeln och ropar "heja mamma" "min mamma är jättebäst" "öka mamma du springer ju så långsamt ibland" (hehehe...) och "bra träning för dig mamma och jag får cykla med lillasyster". Isabel skumpar runt som en smoothie i vagnen och jollrar och skrattar, det är väl kul att glo på en mamma som ser ut som jag när jag springer, en idislande kossa, rödsprängd i ansiktet och flåsar för full kaliber medan jag får ut mig ett "bra Olle, heja dig bästa du... du cyklar så BRA" eller "gogogogogaaa mammas lilla plutta, bra dreglat, bra skumpat och bra tålamod, vi är snart hemma". Detta är uppenbarligen otroligt underhållande, undrar vad alla som ser oss tycker!?!
 
Hur som helst, här är en bild på de mina <3
Olle på hojen, Belle i vagnen, Belle har fått träningssmoothie och pappa som badat och sköter nattningen
 
Som sagt, här hemma är det full rulle och veckans mål med 5 PWs är snart i hamn, efter blogginlägget fortsätter jag med musiken till mina pass i höst och slutför plankcombon jag börjat med. 
 
Ikväll kommer Inez hem och imon ska vi spela minigolf i Boulognerskogen med Gyllnerskusarna, det ser vi fram emot!
 
Fridens!
<3