Idag blev det ett raskt styrkepass och sen möte på förmiddagen och nätverksträff med Effectarna i Furuviksparken. Trevligt värre måste jag säga, träffade dessutom ett härligt gäng killar som jag fick prova åkattraktioner och diverse bollgrenar med. Fick lära mig massor idag!
 
Denna bjussar jag på, idag var det dödsvarmt på gymet, hua!
 
Nu är jag nyduschad och har myst extra mycket med det bästa jag har eftersom det är pappas tur att hämta hem gofisan imorgon. Sedan kommer hon hem på söndag vid lunch igen och vi längtar redan!
 
Som Ola påminde under dagens teambuilding så påminner jag er läsare oxå...
Det finns bara två språk;
det positiva 
och 
det negativa
Vi kan båda allihopa men visst är väl det förstnämnda lite trevligare än det andra?! Tack Ola Berggren för en bra föreläsning och en trevlig teambuilding i Furuvik! 
 
Hoppas ni mår bra!
 
KRAM
<3