Full mundering på!
 
Idag blev det en PW till jobbet, tog 1,5 tim och i öronen poppade jag hög musik som fick mig att gå ännu fortare än vanligt. Som en tidigare kollega sa till mig imorse när vi sågs i korridoren:
 
-såg dig imorse och du såg riktigt målinriktad ut!
 
Jepp det är jag P-A!
 
Skönt att börja dagen med två småttingar som kryper ner i sängen och myser med en innan man baxar på sig kläder och rygga, får goaste pussarna och sen ger sig av, bästa starten ever!
 
Skrattar så att jag kan dö åt min sambo som är i färd med att bli snusfri just nu, snacka om levande död! Tur att jag kan få mannen att skratta i både nöd och lust. Jag hejar på dig älskling, dina tjejer tror på dig!
 
Igår skickade vi ut kalasinbjudan till att fira bästa tjejerna ever, uppskattat mms som alla blev glada av. Just nu känns livet helt fantastiskt, jag har allt man kan önska sig och jag är så otroligt glad för att det går bra för alla i min fina familj dessutom. Älskar er! Har en superrolig nyhet som jag inte kan dela med mig av än, men inom sinom som vissa skulle ha sagt...Ikväll blir det tacomiddag med bästa ungarna ever hemma hos Gyllners, så himla trevligt ska vi ha!
 
Ha en fantastisk helg kamrater, det ska vi ha!
 
KRAM
<3