Nu på slutet har det blivit färre träningstillfällen men dock rejäla prestationer istället, med undagtag från gårdagens joggingrunda som jag tyckte både var blöt och kall, skönt med en varm dusch efter 12 km löpning i 6 grader regnslask!
 
Midsommarhelgen är en av de kallaste jag kan minnas att jag upplevt, brr... men vi åkte till Höbo och firade traditionellt med flisorna och vi hade det så mysigt. Sillunch och midsommarbord till middag och massor av lek i lekpark och i trädgården trotsade vi kylan genom att hålla igång. Det är mycket pyssel här hemma och att rita är toppen.
 
Vackraste midsommarbrudarna ever, jag lockade håret och flätade i blommor
 
Fanns givetvis på bordet en dag som midsommarafton...
 
Vi har bakat bullar och vad bra tjejerna gjorde det, så stolta... de kavlar med sina små kavlar, lägger fyllning, delar och snurrar kringlor, penslar, sockrar och gräddar HELT själva! Så glada och stolta att de spricker när de får bjuda på sina egna bullar när pappa Adam kommer hem från jobbet <3
 
Nöjd med sina små skapelser... Olivia sa, det här är lätt nu mamma!
 
Fina va?! Frågade Inez stolt när hon kringlat sina bullar på egen hand!
-Mycket svarade jag med en kram <3
 
Vi åkte iväg och firade pappa Daniel 3 tim på midsommardagen. Olivia och Inez plockade fina blommor och målade vackra små alster till 34-åringen som blev otroligt glad! På plats kurade vi ner oss alla fyra i soffan tillsammans med Daniel och hans föräldrar (Olivias farmor och farfar) som tyckte det var extra roligt att få tid att träffa båda tjejerna mer än ett par minuter hit och dit. Farfar Håkan-bråkan blev snabbt populär i vanlig ordning, farmor Britt-Louise var mysig att kramas med och sitta och finurla med i soffan. Pappa hade bakat cheese cake, chokladbollar, banankaka, bullar och fixat glass. Jättekul för oss alla och TREVLIGT! Var nog längesedan pappa Daniel blev bombaderad med så mkt pussar :-)
 
Pioner i pappa Daniels blombukett...
 
Igår var vi hem och hälsade på mormor Lena som bjöd på dans och show i köket samtidigt som köttbullar, korv och mackisar gjordes iordning. Känner nog ingen som mamma, skäms verkligen inte för någonting! Där står hon i sitt hem och rockar med en 4-åring och en 3-åring som om det vore världens mest naturliga sak i världen som helst, love it! Som kidsen trivs med mommen och moffen!
 
Olle och Inne hade en rolig eftermiddag med oss päron på Leklandet Delfinen resten av dagen innan det blev dags att runda av långhelgen med de små. Jag tog en löprunda hem från leklandet och Adam stannande länge nog att vi kom hem samtidigt, perfekt! Dock en kall löprunda i ett kallt och regnigt Gävle/Valbo.
 
Nu planerar vi campingturer för fulla muggar och åh vad kul det ska bli att semestra med de små <3
 
Nästa vecka är jag hemma med bägge brudarna och har semester medan pappa Adam jobbar, som tur är så börjar han tidigt och är hemma i skaplig tid! Längtar så att jag kan dö efter nästa vecka, åh vad mysigt och roligt vi ska ha. Jag har gjort lite schema över dagarna så att de får ett bra och roligt sommarlov, med hjälp av bilder kan jag visa vad som ska hända i veckan. Det blir nog roligt :-)
 
Idag blev det ingen träning då Adam jobbar övertid och inte kommer hem förrens kl 22.00 ikväll. Men dessto mer vila istället vilket oxå är bra!
 
Blev bjuden på världens godaste lunch idag hos fru Gyllner, wow säger jag bara!!! Röding och hemmagjort potatismos med smörslungade grönsaker, man tackarrrrr!!! Perfekt att de bor mitt emot jobbet :-D
 
Hoppas er midsommar var toppen!
 
KRAM
<3