Måste lite ursinnigt få häva ur mig gällande barnvagnspriser! HERREGUD vilken klassindelning på föräldrar. Jag vill ha en säker och trygg vagn som jag kan springa många mil med, det är ingen av rolls Roysarna om jag säger så, undrar om man får vara med i mammagruppen nu? Kanske om jag hänger resterande ca 7-8000 kr hängandes på suffletten?! Allvarligt talat det är ju inte riktigt klokt ju! Synd att min springvagn inte går att köpa på blocket för då hade jag gjort det och haft prislappen "begagnad för en femhunka" kvar! Jag vill ha det bästa till mig och min bäbis, inget snack om saken... men allvarligt talat 17 000 kr för en ny vagn med alla sk tillbehör?! En vanlig vagn på gatan idag är Bugaboo för ca 12-13 000 kr, jag tänker på de som inte har det så jävla bra ställt och som provar vagnar och faller för en sådan vagn?! Det blir ju en chock så att man dör och ramlar bakåt! Eller har jag fel? Nu har jag och Adam provat och provat och provat, jag vill vara lika nöjd som förra gången. När Olivia föddes hade jag en superbra 3-hjulad vagn som jag sprungit oerhört många mil med kan jag lova! Jag är supernöjd med den och har faktiskt en idé om att kanske behålla den under liggdelstiden då det inte är några som helst fel på vagnen och man inte får ett öre för den om jag skulle sälja den vidare. Dessutom känns det lite löjligt att inte välja den bara för att jag och Daniel hade den till Olivia. Hur som haver så har det ju hänt en hel del grejer på barnvagnsfronten de senaste 4 åren. Jag har hittat drömvagnen men den verkar vara svår att få tag på, har ÄNTLIGEN hittat en leverantör på vagnen nu, wihaaa!
 
Först tänkte vi en hederlig Emmaljunga Superviking för ett superpris, men så fick jag provköra en annan sportig mammas vagn och föll pladask! Nu blir det en Jogger Summit x 3 eller behålla Olivias vagn. Vi får se hur vi gör, hur det än blir så blir vi nog inte medlem i värstingligan, hahaha...
 
Längtar mkt efter lillen som sparkar för fullt där inne nu och både jag och Adam pratar mkt med bäbisen och känner hur det sparkar och har sig, spännande! Den 2 sep är det ultraljud och då tar vi reda på könet :-) tjejerna hoppas givetvis på en lillasyster och vi föräldrar blir lika glada oavsett kön <3
 
KRAM
<3