Ett inlägg och alla börjar genast prata om Craze, man måste inte prova om man inte vill, men jag kör ALDRIG med några otillåtna preparat. Jag kör knappt på rent vassleprotein längre. Jag äter av ALLT och konsten att hålla sig i form för mig har varit enkel. Bra musik i lurarna och ge ALLT när jag går på gymet, annars är det bara å skita i det! TUNGT, effektivt och utan vila är min melodi, jag har hög arbetspuls och musiken gör mig aspeppad. Nu på slutet med mkt stress och lite egentid så har jag saknat motivation och jag fick då chansen att prova på PWOn Craze, skeptiskt som faan (Hacke du om någon vet hur skeptisk jag är) provade jag 1,5 skopa av eg 2 rekommenderade och PANG i blodet sa det och jag lyfte som aldrig förr. Känner mig inte "uppåttjackad" eller påverkad det minsta, det gav mig extra pump helt enkelt och jag kunde hålla ut lite till, blodådrorna på armarna kommer fram och jag känner mig stark som en oxe, vänta lite nu... jag är ju en oxå ;-)
 
Jag kan säga att PWOn går att beställa på föjande sida: http://www.svensktkosttillskott.se/produkter/craze  bara ett litet klick ifrån så bara och dra fram kortet och klicka hem lite pang i bygget du med. Som sagt, produkten är godkänd! Sen är det upp till var och en och tycka/tänka vad man vill om den. Det är ju inte Craze som byggt min kropp jag har idag, den har rödvin, grillat, lakrits, smörgåsar och laterier byggt... har sagt det förr och jag säger det igen, ALLA som känner mig VET att jag äter av ALLT och att jag inte följer en diet, banta är ingenting för mig! Jag rör mig som fan när jag väl rör mig och äter punktligt that´s it, inte rocket science direkt!
 
Idag har jag kört 2x50 reps på maghjulet, garv... men inget mer! Att bada en 3-åring tog alla mina krafter idag... kommande 3 dagar hälsar vi en internationell kongress ECOMM välkomna till Sverige och till Gävle, fantastiskt roligt och jag får vara en del av allting, lyckost mig!
 
Vad körs det där ute?
 
KRAM 
<3