Idag har det varit möte inför högskoleprovet 6/4, trevligt att träffa alla som ska jobba nästa helg. Tack syrran för god sopplunch och bra information, pluspoäng för polisdesserten ni bjöd på, donuts, det var inte igår!
 
Har suttit och planerat min och Daniels semester så att vi kan ha prinsessan hemma 5 veckor i sommar, de små måste verkligen få ledigt från förskolan, det är en prio för mig och Daniel. Vi vill inte att hon ska behöva gå på dagis när det är sammanslagning med andra förskolor och veckorna 28,29,30,31 ser det så ut för Olivia. Tacksamt nog kan vi ha henne hemma dessa veckor samt att Daniel kan ha henne v 32 så då blir det 5 veckor. Bra snickrat av oss föräldrar tycker jag! Sedan har vi lite dagar så att hon kan vara hemma 2-3 veckor över jul/nyår oxå, det förtjänar hon <3.
 
Det är så roligt nu eftersom hon bubblar värre än någonsin, vilka idéer och vilka fantasier och framför allt, vilka framsteg hon gör varje dag! Jag känner mig så stolt och lycklig över att få vara mamma till världens bästa tjej!
 
Mammas skatt, jag älskar dig!
 
Idag ska vi handla lite mat och sen åka till Åbyvallen för att träffa de andra grannarna på Svedens för en årsstämma. Det blir trevligt att äntligen få träffas och speciellt nu när våren närmar sig och man vet att man kommer att se alla mycket mer igen. På något konstigt vis så "försvinner" man lite under senhösten och vintern för att sedan "krypa" fram lite smått under tidig vår, vår och somar. Härliga årstid som väntas, längtar tills jag kan dricka min morgonsmoothie efter morgonlöpningen på verandan igen...
 
mmm... ljuva livet!
 
Idag blir det vila från träning på gym och i natur, istället blir det magcirkel och lite KB-svingar i vardagsrummet när det bästa har somnat. Vad händer hos er, får ni någon semester och kör ni något idag?
 
KRAM <3
#1 - - Lotta:

Här blev det promenad och Curves-träning idag. Kvällen ägnas åt badande sessor och matplanering inför helgens partaj :-) Sen tidig kväller för att orka upp tidigt imorrn igen!

Svar: Duktiga du Lotta!!! härligt jobbat och vad roligt att du kommenterar i bloggen, uppskattas!
KRAM!
StrandDesign