Cirkel och armar

Publicerat i: Juni 2013
Tjoho... idag åt jag dips och sushi till lunch med bästa syrran :-) superroligt pass och jag gjorde PB i dips med 10-kg vikt, heja heja!
 
upp...
och
 
ner!
Syrran körde rumpan och gjorde det GRYMT! Jag är superstolt över dig, tusan vad du körde bra. Lugnt, strikt och ergonomiskt för kroppen med pump och flås hela vägen, heja dig!
 
Körde z-stång curls och hantelcurl, dips och cablecrossövningar samt cirkel, sög på bra!
 
Avslutade med en sushi och snabbt tebax till arbetet där jag fortsatte att beta av min "2 do list"...
 
Jo sa jag att jag har träningsvärk?! För första gången på evigheter känns det som så nu är jag lycklig, heja mig! Även om jag maxar och är helt slut så har jag svårt att få träningsvärk så det firade jag med PB på gymet idag, hurra för mig!
 
KRAM
<3
 
#1 - - Madelené Gyllner:

Så jävla bra kört av dig med! Tänk när BAMSESNUBBEN som du turades om med på dipmaskinen fjanta där utan vikt o du slänger på tian o bara pumpar på med den tre gånger...30 kg tot sen din egna kroppsvikt...dööör bara jag tänker på att hålla en 10-kilare ovanför huvudet ja, hehe!

Tack o bra kört idag!
Puss från en som går helkonstigt idag för att benen o rumpan värker i varenda liten rörelse som jag gör :) PERFA med andra ord ;)

Svar: åh vad kul att du fick rejält med träningsvärk bra där! Ses ikväll då du... då blir det mer "gå lite konstigt! mera träning a´la intervall Rebecca-style! puss
StrandDesign