Tiger!

Publicerat i: Juni 2013
Min storasyster är för härlig, hon och jag sliter som djur för formen nu och visst har vi roligt, både tillsammans och på varsitt håll. Oavsett vad så taggar vi varandra som attan och det här dök upp på min logg på FB idag;
 
Förstår ni att man blir hur taggad och hur glad som helst när den här posten dyker upp, LOVE IT och till syster säger jag bara: HEJA OSS och COME AND GET ME! Hahaha idag blev det Styrka för den här damen, rumpa och TUNGA benböj, utfall, dödslyft och makisar, nu ni... hur snygg får man bli?! Tja antar "hur snygg som helst" så det är väl bara å jobba på antar jag?!
 
Sitter mest och längtar efter semester på kvällarna nu... sista veckan är jag inne på sen stundar fem veckors ledighet, I so deserve it!
 
Under eftermiddagen/kvällen har jag badat med skruttan och vi har solat och grillat på eftermiddagen med bästa kusinerna Eric och Adam, så himla mysigt med tid ihop. Garaget är ÄNTLIGEN färdigt och jag hann dessutom klippa gräsmattan med bästa sällskapet i luren. Imon är det ännu mera arbete och jag har förberett lite nu på kvällen. Ett möte på förmiddagen står i agendan oxå så jag har fullt upp att göra. Jag längtar ju efter min gullunge hela dagarna så nu ser jag fram emot semester med prinsessan, åh vad jag längtar!
 
KRAM och ni solar, badar och tränar väl?
 
<3
#1 - - Amelia:

Jag tränar för fullt! Har så kul på gymmet nu! Hördu! Glöm inte att koka in på min blogg ibland eller slå en pling! Jag saknar dig vännen min <3 jag åker bort i 3 veckor snart och skulle gärna hinna träffa dig innan det! Puss

Svar: GAH! självklart vackra du... jobbar sista veckan nu sen har jag semester, ska vi köra ett gympass på lördagmorgon kl 08.00? puss <3
StrandDesign