...alla body rockare kör söndagar kl 09.00 numera, första passet var igår och alla kämpade på vansinnigt bra. Alla vi som BRade var blöta i svett och hade pulsen uppe genom hela passet. Tack för bra flås och kämparglöd!
 
Efter passet körde jag lite styrka och passade på att köra lite toe to bar, en kanonbra övning som alla borde köra. Jag körde 5 set med 10 reps och det suger på rätt bra när man kört en timme BR innan :-)
 
Foto: Toe to bar... 5x10 check! Foto: Så där ja!
Så här gör man: hänger med raka armar, spänn mage och dra upp benen till stången, man är allt annat än snygg men huvudsaken man är stark ;-)
 
Igår körde jag slut på mig fullständigt och sen blev det slappa i solen på balkongen och följa med Adam till jobbet och lasta lite...
 
Roligast igår var att vi bestämde oss för att basta vedeldad bastu som vi har i samfälligheten och bada i ån (vi har bastu hemma men agregat bara). Spontant bjöd vi med Gert och Eva som hakade på, det blev många skratt, en flaska Amarone och lite oliver och kex. Så himla trevligt så det gör vi definitivt fler gånger, tack underbara ni! Det var så oerhört härligt att bada och basta, ån svalkar och var verkligen inte för kall, tvärtom, perfekt!
 
Idag började morgonen med Jerks och Thrusters, puh! 3 x 10/övning på 30 kg vilket räcker asbra när man kör högt tempo. Sedan avslutade jag med dips med 10-kg plattan hängandes i viktbälte, sög på bra... 3 x 10 även där sen av med plattan och köra slut på 4e setet så många jag orkade vilket blev 17 st efter 3 set x 10 reps med 10 extra kg. Bra nog det skulle jag summera det!
 
Jobbet har gått kalasbra idag och jag fick bra med "saker ur röret". Bäst av allt var att solen gassade hela em och kvällen så jag och Adam fick njuta med Olivia som kommit hem från bästa pappan i finvädret! Hade en fin stund på luren med storasyster Lindha, älskar dig! Bäst av allt var att prinsessan somnade i min famn, liggandes på mitt bröst <3 precis som när hon var en nykläckt liten ostkrok <3 älskade och efterlängtade barn <3
 
KRAM och ni pumpar väl?
<3
 
 
#1 - - Lotta:

Det kan du ge dig fasen på att jag INTE gör! Är i Deutschland och konfererar bland bratwurstar och bier :-)

Svar: hahaha BRA där! KRAM och hälsa till bratwurstar och bier och alla andra ;-)
StrandDesign