Rapid pump

Publicerat i: September 2012
Intag av en servering rapid pump, dvs 3 kapslar som ser så där underligt drogaktiga ut... se själva! Känns lite mysko när man tar dom. Jag liksom slänger en blick över axeln för att se om någon ser vad jag gör för att kapslarna ser ju bara för otäcka ut, känns näst intill kriminellt att svälja dom. Men bra pump utan trötthetskänsla är resultatet. 
 
kapslarna :-)
 
Ja idag blev det ett all-around-pass, precis som kryddan vet ni. Lite röv, lite armsladder, lite ben, mycket mage och lite axlar. Varför då? Jo för ibland är det skönt att köra genom kroppen helt och hållet och börja om på ny kula och ändra ordningen i veckan. Ska jag vara helt ärlig så kände jag mig inte riktigt på "plats" i gymet idag. Hade tankarna på jobbet, ville så gärna ha in en konferens i maj nästa år och tack och lov för världens bästa convention bureau för vi fick den, WIHAAAAA! Hade jag läst sms:et innan jag gymade hade det gått bra men nu läste jag det efter :-(. Mitt huvud måste vara fräscht när jag ska pumpa skrot annars blir det si så där. Men men, bästa supporten i gymet höll om mig och sa att det är ok med en sån där dag, skönt att höra!
 
magen får däng 
 
dagsformen skryter med sin frånvaro, gah! Mer koncentrerad än så här går det inte att bli va?!
 
Imorgon laddar jag för BR på Farmec, kl 09.00 kör vi, hohaaa för alla hårdingar som vill bli ännu hårdare, välkommen!
 
Efter passet slänger jag in ungen i bilen och drar "hem" till Ockelbo för att bada på badhuset hela dagen. Där jobbar ju världens bästa morfar så då måste Olivajsan få mysa lite oxå :-). Jag, syrran och kidsen tar en baddag helt enkelt... sen åker vi väl hem till mamsen på eftermiddagen och länsar kylskåpet i vanlig ordning. 
 
Vår mamma är en sån där som spänner ögonen i pojkvännen första gången man tar hem honom (det gör iofs fyra bröder och två systrar oxå, hehehe <3), vår mamma är en sådan där som tycker vi är vackra i vad vi än har på oss, vår mamma är en sådan där som överöser oss med kärlek, vår mamma är en sådan där som tror på att man kan åstadkomma allt man vill (kom jag hem och sa, du morsan, jag vill bli president! då skulle hon bara förklara att det skulle ta åtskilliga timmar i politiken och byta land där landet styrs av president men att det sen skulle vara möjligt, hahaha), men framför allt är vår mamma en sådan där som lagar mat, pysslar och bara tar hand om en. TACK mamma, jag älskar dig!!! 
 
Se där, kvällen ägnades med de bästa, tack fina!
 
Finmössan på så klart, det är ju fredag, skratt! Mot staketgatan i allt annat än high heels :-)
 
Nu kvarg och god natt för imon ska det köras hårt!
 
Som stånk-tommy säger, samma skit det här å! Jag ÄLSKAR småstadsliv, jag garvar halvt ihjäl mig varje gång jag ser dom, pax min humor!
 
 
 
#1 - - Mamma:

Men du store tid, kylskåpet är fullt, jag sitter i bilen på väg från Bollnäs och kör så det ryker.. Jo jag vet att det finns fartkameror men man har väl solskydd:)) väl hemma i byn så får jag höra att ni redan hunnit åka.

Nu får vi hoppas att morfar stoppat i er både mat och pysslat om er ALLA, annars vet jag en som jag kommer att "spänna ögonen" i...

President ja jag skulle inte bli förvånad och vad vet vi egentligen om framtiden, plötsligt händer det!

Svar: hahaha mamma, du är snabb men nu var vi snabbare :-), morfar skötte sig utmärkt, från godis, glass, festis och lunch! Massor med bad och skratt med härliga glada små busfrön. Ingen av ungarna hann fatta att du inte var med, de hade full rulle med moffen :-) puss, älskar dig!
StrandDesign