Kanske ska göra som syrran föreslog, vi kanske ska lämna ut ocensurerade memoarer om livet som småbarnsförälder. Hade verkligen glömt att spädbarn ammar konstant! Från att sova konstant till att tutta konstant, hahaha livet mina vänner! Jag går runt här hemma som en säck med bröna´ i vädret och inväntar rapar, pruttar och spyor mellan ammningarna. Tänk att det kan göra en så makalöst lycklig och fulländad. När liten väl vill sova passar jag på att leka med storasystrarna. De är helt fenomenala och goa med lillasyster och vilken hjälp jag har, tack gode gud för de stora godbitarna som hjälper till att byta blöja, köra vagn, hämta nappen och ge massor av kärlek till både mig och Isabel. Isabel är en riktig liten pappagris som blir lugnet själv när pappa pratar och gosar, tjejerna älskar att krypa upp med lillasyster och bara gooooosa järnet!
Näe mina vänner, nu är det ammning som gäller!
 
God kväller på er kamrater, mammaplikten kallar och ingen är lyckligare än jag!
 
KRAM
<3