Det vackraste för mig är barnen! Älskade goa ungar, här är en av dom på väg hem från förskolan.
 
Min vackra och klippska lilla Olivia, vad du är älskad!
 
Idag njuter jag av solen och nya nr av Lantliv från solstolen, är det vår så är det! Min längtan efter sommar är enorm just nu, det blir inte sämre av att bo som man gör heller! Älskar att se hur våren förvandlas till sommar även om jag känner mig en aning otålig så är känslan bättre inför sommaren än det dystra som infinner sig när sommaren "dör" för att lämna plats för hösten. Nu är jag tack och lov galen i alla årstider. 
 
Här sitter jag och glor på en stilla och spegelblank å
 
Nu blir det nudelsoppa till lunch, här är kosthållningen strikt numera! Snart hämtar jag hem största tjejen från föris, men först lunch, väcka mini och amma. När Vi tjejer sedan är hemma inväntar vi pappa Adam från jobbet och då blir det middagslagning och gymträning för de vuxna!
 
KRAM
<3