Ja alltså, herrejisses staliga i mäg ocken röra... Hela kalendern känns upp och ner och jag med för den delen.

I tisdags opererades jag och har därför varit "black-out" under tis-fre. Boxpasset i torsdags fick hållas av deltagarna själva (givetvis helt gratis och utan kostnad) då de hellre tränar själva än inte alls. I lördags skulle jag hålla mitt lördagspass så jag var in o kikade i kalendern på fredagkväll och ser att 3 har bokat sig, ok inställt tänker jag då jag fått mail om att färre än 5=inställt! Kl 09.16 får jag ett meddelande på facebook om att det står deltagare utan för passlokalen men ingen ledare kommer, gha! Jag avskyr taskig service och urusel planering... känner mig som ett svin för att jag insett att passet tydligen inte blivit inställt och fattar varken ut eller in, vilket ben ska man stå på när man inte har någon aning. Stackars medlemmar!!! Jag känner fortfarande uruselt dåligt samvete för det. Jag flöd i skorna och rusade dit men då var bara en tjej kvar som körde ett pass i gymet (heja dig!). Fasen på torsdag ska jag genomföra ett roligt, nytt och intensivt pass. Fy så dåligt samvete kan peppa en...

Efter fiaskot i lördags har jag mest haft ont, ont, ont men sen idag har jag känt mig lite bättre och mycket piggare :o). Solen har värmt näsan hela dagen och vi har kört hem en lekstuga till Olivias 2-årsdag. Mormor, morfar, farmor, farfar, gammelmormor, gammelfarmor, faster, mostrar, farbröder, morbröder och kusiner har samlat ihop till en lekstuga till Olivias 2-årsdag. Det var tänkt att den skulle täckas över med presenning tills på tisdag vilket visade sig vara OMÖJLIGT! Istället har vi stängt dörren och håller oss på framsidan så får vi slå en stor rosett på dörren på tisdagmorgon :-).

Föräldrarna har köpt en hög med kläder och ska montera upp en sandlåda till flisan i veckan. Imorgon ska alla förberedelser inför kalaset göras, det ska bakas tårta (så att den gottar till sig över natten) och på morgonen ska den dekoreras. Kakor, bullar, cup-cakes och massor av annat ska bakas och fixas. Imorgon är det sista april (ingen lyckodag för mig då min mormor gick bort den dagen) så jag och Olivia ska gå och kolla på kasen då pappa Daniel ska jobba eftermiddag.

Ikväll fick vi sällskap av svärfar Håkan och Fam Gyllner/Högström vid grillen, trevligt!

Näe nu ska jag mysa med maken och bara njuta av den fina utsikten från soffan, vatten har en lugnande effekt så enkelt är det bara.

KRAM