Äntligen kan jag lägga 2016 bakom mig och blicka fram emot ett nytt år med nya val och en bättre och sundare livsstil med fokus på familjen och min egen hälsa.
 
År 2017 kommer att bli ett av mina bästa år! Ni kanske undrar hur jag kan veta det redan?! Jag ska gifta mig med mitt livs kärlek, jag och Adam ska bli man och hustru och jag ser faktiskt fram emot att få planera och fixa inför den stora dagen - 20170819 - herr och fru Fältström, precis som det ska vara, känns så naturligt! Självklart kommer vi att säga ja till varandra hemma i Ockelbo kyrka, i byn där vi båda växt upp och tillbringat hela vår barndom. Efterföljande middag och fest kommer även den att hållas hemma i byn. Det finns massor av andra roliga saker som händer 2017, min allra bästa vän ska bli mamma för första gången, min första barndomsvän ska även hon bli mamma för första gången. Jag ska bli moster, jag ska bli tant, längtar!
 
Nu kikar jag på klänningar, den jag ska bära i kyrkan är redan hemma i garderoben men den som jag ska bära under middagen och festen vågar jag inte köpa riktigt än, först ska jag i mitt livs form, watch me!
 
Senaste 2 veckorna har jag legat i rätt rejält och idag blev det en prommis med svärföräldrarna hemma i Komyra, så otroligt krispigt och friskt i luften. Isabel fick sova i solgläntan i vagnen medan vi vuxna åt lunch och packade bilen för att göra oss redo för hemfärd till Valbo, Mackmyra. Vi har firat nyår med svärföräldrarna och vi åt massor av god mat, hummer och oxfilé och drack goda viner, vitt Chablis, rött Amarone och givetvis bubblig skumpa! Kändes välförtjänt efter ett crossfitpass att kunna fira in det nya året så.
 
Nu är jag taggad inför morgondagens pass, först blir det en PW och sedan ett styrkepass. Jag är ledig hela veckan med familjen och vi ser fram emot att få tid att bara umgås med varandra den här veckan, även om Inez hade feber och elak hosta nu innan hon somnade.
 
Jag önskar alla mina läsare ett fantastiskt 2017 och jag skippar summering för 2016, det året behåller jag för mig själv. Man växer och blir stark, ur elände föds en kraft, ur fattigdom kliver en miljonär ur skorna, ur ilska reser sig godheten, genom tårarna hörs skratten. Välkommen 2017!
 
En fot framför den andra, hepp!
 
 
#1 - - Anonym:

Underbara vackra starka du!! Heja dig❤

Svar: Tack <3
StrandDesign