Idag är det fredag lustigkurrar, härliga fredag!
 
Jag har jobbat hemifrån idag och fått anmärkningsvärt mycket utfört så jag känner ett lugn infinna sig i kroppen nu och jag försöker hålla tempot uppe på jobbet när jag 100% projektledare borta i väntan på att min partner in crime är tillbaka från mammaledigheten, så det är fullt upp konstant!
 
Ikväll ska jag dock slänga upp fötterna på soffbordet och luta mig tillbaka in i famnen på mannen i mitt liv och bara njuta av se barnen införliva kvällsröjet bland popcorn och ostbollar som är beställt kvällen till ära!
 
Jag har kört 20 push-ups varje morgon och varje kväll nu i en vecka, jag har kört i smyg på badrummet när ingen har sett mig, bra tryck i kroppen så jag börjar liksom flina när 20 med fötterna på toalettstolen flyger förbi. Jag ska göra 20 stycken, varken fler eller färre, bara 20. Varför då tänker ni? Ja ni har rätt, jag kan lätt göra 100 st men nu är det så här att i mitt liv så ska lagom få ta plats! Lagom med jobb, lagom med träning, lagom med plock, städ, disk, tvätt och lagom av JA det fixar jag! Jag ska ha mer plats i mitt liv till det jag länge sagt nej till, barn, sambo, lugn, återhämtning och bara vara. Så en dag på hemmakontoret sitter bra med jämna mellanrum. Det gäller att ha struktur och vara fokuserad. Att förbereda sig är A och O för mig, men kan jag fixa matlådor, packa ungarnas väskor, påminna gubben om synundersökning, hålla reda på tusen grejer på jobbet så kan det ju inte vara helt omöjligt att släpa med sig jobbet (datorn) hem och köra full fräs i en lugnare miljö där jag kan arbeta ostört. Tack och bock, check på den!
 
Imorgon tar vi kidsen till Skutskärsskogarna och promenerar deras Halloween-historia. Gissa om ungarna ser fram emot att bli lite lätt uppskrämd där ute i kylan, de kommer att älska det!
 
Nu blir det lite mera jobb här innan tacos och mys med familjen stundar... jo träning också, men bara lagom!
 
Fredaaaag!!!
/R
#1 - - Anonym:

Du är så galet bra!! Kram Lotta WL

Svar: Tack fina, detsamma! <3 love u!
StrandDesign