Jaha, sa jag att jag har kört ett PT-pass med en stenhård kollega och hon som plågade oss var Annika Foley, jädrar anamma, boom! Där stod hon fit som attan och såg inte ens berörd ut, än mindre varm. Själv var jag sprängröd i fejan, skakade i varenda kroppsdel, svettig som en gris och fullständigt urvriden av allt som var jag. Hej och hå, idag då... jo det känns! Mina skinkor har muskler HA! Min mage har små små små muskler där mellan volangerna och jo, mina bröstmuskler och mina skuldror fick ett kokstryk!
 
Så idag när jag var laddad som attan för ett tabatapass kl 20.00 blev jag fullständigt knäckt när passet var inställt pga för få deltagare, kom igen nu Valbo! Vi behöver Farmec Valbo gym och Fitness, boka och kom! Jag ser fram emot kommande pass och istället för den vanliga vägen, dvs lata vägen, så drog jag till gymet med syrran och körde ett pass a´la Annika Foley. Vet ärligt talat inte hur jag tänkte, förmodligen bara KÖR! Syrran såg ut som jag gjorde igår så nog tog det allt. Ändå kommer jag tyvärr inte ihåg allt vi gjorde, jag var så trött att min hjärna slog av 45 min in i passet och sen utförde jag nog allt av bara farten tills det att hon ÄNTLIGEN sa, dåså, nu är vi klara bra jobbat! Jag minns väl hur hon bad oss tacka kroppen för passet... Oj tänkte jag, min kropp är nog skitförbannad på mig för att jag plågat den i soffan alldeles för länge så idag är det rätt åt mig att jag vandrat runt som en stelbent åsna, rätt åt mig!
 
Här hemma har världens härligaste solstråle myst med mig och pappa i massor! Älskar min familj galet mkt och är så tacksam för mannen i mitt liv och mina fina tjejer! Lyckost mig som har en blivande man som är galen i mig och låter mig få veta det KONSTANT! Jippie!  Känslan när man öppnar dörren och Belle och Olivia springer i min famn samtidigt som Adam utbrister, äntligen älskling, äntligen är du hemma! Kärlek!
 
Är så galet tacksam för att Adam tillsammans med sin vän Pelle fick massor gjort i källaren igår kväll, TUSEN TACK Pelle och ännu mera TUSEN TACK Maria för lånet, din man är helt enkelt en klippa och en mycket god vän och att han är en jävel på att snickra och bygga väggar OMG tack för det!
 
Skönt att vara igång, både på gymet och hemma, inte en dag försent om jag säger så...
 
Nu blir det Wahlgrens värld och sen hopp i säng!
 
Fridens!