Morsdag

Publicerat i: juni 2015
Idag är det morsdag, vaknade av världens sötaste leende och Isabel var som vanligt och sken som en sol. Adam gjorde frukost och gav mig världens bästa morsdagspresent, massor av pussar och kramar och det här kortet;
 
Ni förstår väl att jag haft en bra dag med röven i soffan hela dagen ;-)
 
Min skatt fick så fina brax av faster och farbror som var hit igår, se själva!
 
Snygga va! 
 
Vi har tränat och jag har fixat klorna på mig själv den här helgen, vi har dessutom passat på att fixa här hemma för fullt och konstaterat att vi bor otroligt fint även om vi önskar oss några rum till. Men men man kan väl inte få allt på en gång heller! Idag var det elitloppet och varken jag eller Adam blev rika idag heller ;-) men vi hade söndagshäng med världens bästa mamma, pappa och bästa kompis.
 
Tack för att ni är bäst och som jag ser fram emot när Anna gifter sig med Alex, då ska jag sjunga "Staten och kaptialet" kompat av mig själv på gitarr med mamma på blockflöjt, det blir min gåva och mitt "tal" till brudparet, ska anmäla mig på gitarrkurs nu bara, eller visst ja! Jag måste ju lära mig på gehör om gåvan ska räknas... heja mig! Vi har pratat dop och bröllop och vi tjejer skrattade nästan ihjäl oss då min mamma tycker att låten Ikaros skulle skildra en för mig, värdelös uppväxt varpå Anna hakade på mamsen och de garvade högt! Då fick jag nog och skrek TYST på er och lyssna på slutet så förstår ni att jag valt låten för att den vägleder barn att själv välja sin väg. Det behövs inga vuxna som står där och pekar ut en riktning som de tycker att man ska ta, låt din älskade få pröva sina vingar, en dag så flyger din älskade rätt! 
 
Jag har haft världens bästa uppväxt, jag har haft stöd och fått gå min väg med mamma i ryggen hela livet. Jag känner tacksamhet för det och jag vill inget hellre än att mina döttrar ska få samma gåva i gengäld från mig. Tack mamma, du är bäst. Vad gjorde jag utan min bästa kompis och min mamma, puss tjejer och tack för glada skratt idag!
 
Idag har jag suttit med dopinbjudningarna och det är så kul att planera dop att jag skulle kunna arbeta heltid med det, hahaha...
 
Älskade barn, du ska få en fest du!
 
Tack Amelia för ditt enormt fina meddelande idag, jag är tacksam över att ha dig i mitt liv! 
 
Imon är det sommarfest på Markheden för Olivia och självklart finns vi på plats tillsammans med henne då. Längtar tills imon då hon kommer hem igen <3 
 
Nu ska jag bada med mini och sedan mysa med Adam.
 
KRAM och härlig morsdag underbara mammor!
<3
 
 
 
 
#1 - - Amelia :

saknar dig!! <3

Svar: dito! <3
StrandDesign