Bakstuga

Publicerat i: Februari 2015
Idag har min familj bakat beskvier och morotskaka, så himla goa är stora tjejerna... jag och lilla Isabel har suttit/legat i soffan och ammat och pratat under tiden vi tittat på de andra.
 
Så där ja... fix och don hela dagen lång...
 
Tjejerna har lekt massor ute idag och kom in och var så lortiga att jag fick kasta in overallerna med galltvål, hahaha busungar!
 
Nu sitter jag och Olivia och tittar på Madicken och vi har precis vinkat hej då till Inez som åkt med farmor Titti och farfar Magnus hem till mamma. Som vi längtar efter den ungen redan, det är fortfarande lika jobbigt och hemskt att säga hej då för en vecka till tjejerna, tur de båda har de toppen hos båda sina andra föräldrar så att man kan slappna av och veta att de är i bästa händer. Det bästa är att man har så bra kontakt och man hörs så ofta det gör oxå allting mycket lättare.
 
För mig är det mycket vila och vatten som gäller, jag ska ta det lugnt och bara vila nu enligt doktorn så ska jag återhämta mig fint. Ser fram emot att marsmånad ska bli en toppenmånad där vi får vara familj och må bra tillsammans efter alla uppförsbackar och tuffa motgångar, det behöver vi nu!
 
Att få vara hemma och bara vara familj läker bra måste jag säga, mindre stress och lycklig över att få vara nära familjen är som balsam för själen.
 
Nu ska jag mysa framför Madicken med min stora tjej, pappa går runt och myser med lilla Isabel som är lite grinig så här dags. Snart dags att amma skulle jag tro :-)
 
Kram och hoppas ni haft en fin dag idag, även om blåsten och regnet gör det hela lite dystert!
 
<3