1a löprundan!

Publicerat i: mars 2015
Idag avverkade jag och lilla Isabel i vagnen första löprundan tillsammans och det gick men mer än så torde jag nog inte skryta, hahaha kändes blå i ansiktet när det var över. Hahaha men jag är noga med att lyssna på kroppen nu så små små steg i taget för att sakta återgå till normalt skick igen och enligt sjukgymnasten så var det bara superbra om jag påbörjade joggingkarriären så snart jag kände för det och min värk är nästan helt borta nu, bara lite ischias kvar som innan graviditeten och dessutom har mitt känselbortfall i vänster ben försvunnit, ytterst lite försvagat kvar i stortån i övrigt fine! Men som grädde på mostet så bet jag av en tand i överkäken uppe på min högra sida, kul... superkul att lägga flera tusen på när man är fattig och föräldraledig, not! Men gaddarna bör prioriteras, skulle vara en aning drygt att gå tandlös innan 40! 
 
Idag har Olivia och Inez varit på kalas hos Milia och Minella och oj så fint hon gjort det Lisa, så himla pysslig och donig och tjejerna hade hur roligt som helst! De hade en glassbar där barnen fick välja sin glass och till det god saft. Så himla kul, sedan fick barnen göra sin egen godispåse och det var skattjakt. Så trevligt, tack fina ni!
 
Nu står maken ute på garageuppfarten och snickrar inredning till nya barnrummet, det blir så bra. Bilder kommer sen när det är klart!
 
Nu ut i solen med mig, fridens!
 
Btw, någon som vill köpa en 12" flickcykel med stödhjul så passa på, 1 år gammal och 500 kr, fint skick!
Fin cresent i superskick!
 
KRAM
<3
#1 - - Nathalie :

Hej!
Jag vill jättegärna köpa 12' cykeln om den är kvar? Du får gärna höra av dig, 076-0271835 :)
/Nathalie

Svar: Men typiskt!!! Den är såld redan :-( men nästa gång jag ska sälja något flickaktigt ska jag ha dig i åtanke. Puss fina du!
StrandDesign