Dagens inlägg handlar om livet, det som betyder mest för mig!
 
Den här tjejen alltså, hon är allt för mig!
 
Just saying, thank you god (and Daniel, hehehe) for my daughter <3
 
Hon är verkligen ljuset, värmen och kärleken... det är för evigt och för alltid, villkorslöst och hämningslöst. För mig är du livet Olivia och det finns ingen eller inget som kan göra mig mer stolt än du, oavsett! Det känns så härligt att inte ha några förväntningar eller prestationskrav, du får välja fritt i livet vad du vill ta dig för. Jag är övertygad om att du kommer att bli något stort och speciellt för fler än för mig utan mina förmaningar. Visst kommer det att finnas stunder där jag kanske upplever besvikelse eller lite pinsamheter och känna mig generad, men ALDRIG ALDRIG ALDRIG kommer jag att sluta älska dig eller sluta vara stolt över dig, ALDRIG någonsin.
 
Som jag och din pappa alltid säger:
 
-Ingenting emellan, aldrig någonsin! 
 
Dom orden är för dig älsklingen mammas, jag älskar dig Olivia!
 
Tänk att jag snart ska känna samma sak för ännu ett barn, helt overkligt att jag ska bli mamma igen. Olivia var den som gjorde mig till mamma och snart kommer en liten parvel som gör mig till flerbarns mamma.
 
Men lika viktigt som mina två barn är ännu ett barn... min bästis Inez! Tack gode gud för den här lilla ängeln som har lärt mig massor över hur livet som flerbarnsförälder är. Även om du inte är min så är jag så himmelens kär i dig Inez, du är det finaste, finurligaste och roligaste jag lärt känna. Jag älskar även dig villkorslöst, mitt bonus, min miljonvinst och min extra allt! Jag älskar dig så himla mycket <3 jag kommer ALLTID att finnas där som en extra vuxen, som en superbra vän och stöd.
 
Min plusmeny, mitt extra allt... Rebecca älskar dig!
 
Ja ni kära läsare, ni kan väl tänka er vad livet känns härligt när man är lycklig! Nu väntar vi lite till på efterlängtade lilla familjemedlemmen som vi alla längtar galet mkt efter. Inte ens på "plats" förutom i magen men ändå så älskad!
 
Mannen i mitt liv då! Adam, världens bästa älskling! Tack för allt du lärt och lär mig, tack för alla vansinnigt roliga stunder, för all kärlek och värme. Ingen i världen tar hand om mig så bra som du gör. Jag är trygg och lycklig och världens gladaste tjej. Att ha familj med dig är LYCKA och harmoni, vi är likasinnade du och jag. Vi är aldrig osams, vi skriker inte och gapar, vi är aldrig svartsjuka och otrygga (tja förutom du då, hehehe du är lite sotis av dig älskling, helt i onödan dessutom!), vi har verkligen kul tillsammans och vi älskar familjelivet vi skapat tillsammans. Nu börjar vårt livs äventyr, du och jag blir mamma och pappa till samma barn och vi kan inte vara lyckligare! Vi kommer att dela allt och lite till och det känns så himla rätt! 
 
Ja ni fattar väl, det syns väl om inte annat... <3
 
Kärlek så det smäller om det!
 
Att planera bröllop är hur roligt som helst, speciellt med någon som Adam. Det kommer att bli ett superfint bröllop, gah vad jag längtar! Jag kan se dig och din vinnargest på kyrktrappen efteråt, kan se glädjen i dina ögon när vår låt spelas, hur vi minns den där stunden när blixten slog ner! Jag känner redan hur alla skrattar åt oss när vi fullkomligt dansar in i kyrkan hand i hand med barnen i släptåg... Näe, vi kommer inte att ha ett bröllop som alla andra...
 
Men en sak i taget nu, först bäbis... mamma,pappa,barn <3
 
Det här inlägget känns en aning roligare än om jag skrev om natten som var, full av värkar och sömnlöshet för att sedan kliva upp som en fylltratt på morgonkulan utan några känningar alls, hahaha livet.
 
Nu i med gula pluttar i öronen, dra för gardinerna och tacka för mig för en liten stund, god natt!
 
Stay tuned folks!
 
KRAM
<3 
#1 - - Maria:

Bröllop o natt med värkar!! Spännande ☺️

Svar: jejjemensan kära granne <3 här går det undan, hahaha!
StrandDesign