Ny termin!

Publicerat i: Maj 2015
 
Nu är jag laddad som få inför en ny träningstermin på världens bästa gym Farmec Valbo Gym & Fitness och DU är välkommen att köra om du vill, gå bara in på www.valbogymofitness.se och boka ditt pass! Jag och mina instruktörskollegor hjälper gärna dig att hitta/förbättra formen. Söndag 30 augusti kör vi öppet hus så varför inte komma in och prova på de olika passen, gratis och alla kan vara med! Jag och Erik kör vårt crosstrainingpass kl 14.40-15.20 men in och kolla på schemat, det finns något för alla!
 
Just nu sitter jag med ny låtlista och dessutom ska jag ta Linneas Tabata och MRR (Mage, Rygg, Rumpa) pass när hon solar musklerna på Rhodos. Jag kör mina pass from mån 17/8 kl 18.00 samt Linneas pass kl 18.00 och kl 19.00 tisdag 18/8 och tisdag 25/8 kom och stärk upp coren och höj pulsen med mig och alla andra!
 
Nu slänger vi av oss bikinin och badbyxorna och kör inför beach 2016!
 
KRAM
<3