Idag körde jag utmaningen, dvs veckans andra PW av målets totala 5 PW:s. Jag och lillskruttan tog 7 km sträckan och älgade på i full kaliber. 
 
liten supporter
 
heja mamma som joggar med mig och en 5 kg säck med potatis från Valbobönderna efter vår PW
 
Bild från afterrun igår, sedan slängde jag mig i ån för att svalka av mig... välförtjänt!
 
Så himla fint här på udden, inte undra på att man trivs här!
 
Vi har ju haft dop för lillhönan den 2 augusti så här bjuder jag på 2 bilder...
 
Finaste storasystrarna ever, älskar er flisorna <3
 
Minipluttan i ny mössa från moster Malin och Morbror Henrik och kusbusarna <3
 
Nu ska jag runda av min terminsplanering med träning inför HT15 på Farmec (se föregående inlägg) och hämta hem liten busfia från föris, vi har play date med bästa Sonja <3
 
KRAM
<3