Vi har högsäsong på jobbet och det ena mötet avlöser det andra, idag var det nerrigg av en kongress och upprigg av nästa, fullt ös och jobb hela helgen! Vi är ett bra team och det är roligt att köra full gas på jobbet! Mindre skoj var att Adams gamla Volvo 940 bokstavligt talat började brinna när jag körde den till jobbet. Sitter på E16 och känner hur det börjar stinka, luktade bränt och sedan såg jag att det "lös" bakom panelen och mkt riktigt, hello fire! Hur som haver så tog jag mig panikslaget till jobbet och bilen har inte exploderat men jag kommer ALDRIG mer att köra den bilen igen, svälj!
 
I helgen får Adam fixa det sista med garage och förråd samt ägna tiden åt barnen, han får rodda hela ansvaret medan jag kör järnet i konserthuset.
 
Idag fick Olivia äta fiskpinnar för första gången i sitt liv, Adam hade gjort egen potatismos med fiskpinnar och jag plågade i mig 4 hela pinnar med livet i behåll (verkligen inte min cup och tea om jag säger så!). Olivia och Adam mumsade glatt i sig medan jag och stackars Inez tyckte moset var för starkt och fiskpinnarna smakade hemskt, hahaha... Men men, kvällsfika och jordgubbar gjorde även oss två mätta och glada inför kvällen. Satt länge och mös med en tjej på varsin sida. Minstingen är sjuk och febrig så henne fick vi ge medicin och nässpray innan god nattsagan som jag berättade, innan den var slut så sov båda skatterna <3.
 
Imorgon hinner jag mysa vid frukostbordet och busa lite granna innan jag drar iväg på jobbet och inte kommer hem förrens sent på kvällen, har jag tur så hinner jag kvällsmysa lite. 
 
Idag fick jag och Adam konst på kylskåpet, de satt och målade med vattenfärger medan jag dammsugade och hängde tvätt och Adam lagade mat, sedan ska alstren upp för allmän beskådan och då blir liksom kylskåpet anslagstavlan nr 1, hur fult det än är så finns inget vackrare än de dom skapar med sina små händer.
 
Hoppas er dag varit bra!
 
KRAM
<3