Idag fyller lillebror Henrik 30 år, hurra hurra hurra hurra!!!
 
Sorry brudar, den här 30-taggarn är redan upptagen!
 
Jag, Adam och Olivia var hem till Henke och Malin och firade 30 åringen med lite mys och fika igår, så trevligt! Olivia trivs bra hemma hos moster och morbror och det första hon sa när hon kom in till deras sovrum var:
 
-Mamma, kommer du ihåg när vi satt här och åt förut? 
 
Lillfisan minns hur mormor och morfar brukade bo i huset och hon har ju varit där så många gånger förut bara att det nu ser annorlunda ut på insidan. Spännande att få "hänga" lite i storgrabbarnas rum oxå :-) Sen blåste Adam upp en röd ballong som hon fick leka med. Lite choklad i kroppen så blev det full fart på lilla prinsessan min. Glad liten tjej som fick följa med och lämna lillasyster och sen köpa bäbissäng (en side crib) till lillasyster eller lillebror. Tjejerna är så förväntansfulla <3 lyssnar och känner på magen och ställer massor med frågor.
 
Det har varit full rulle på jobbet och jag har jobbat hela helgen och veckan lång, idag har dagen varit späckad med nya möten och jag känner mig faktiskt lite trött nu, hahaha med all rätt!
 
Det är full fart i lilla magen och det sparkar för fulla muggar. Det är härligt med kvällarna när jag, Adam och tjejerna myser på allt vad vi kan. När lugnet lagt sig och det bara är jag och Adam passar vi på att göra oss lite tid för prat och mys med magen ensamma, en härlig känsla i väntan på att bli familj där vi tillsammans får vara mamma och pappa. Vi längtar galet mkt efter vårt lilla kärleksbarn <3
 
Var över till syster-yster idag och fick en braklunch, hon kan den tjejen! Pussas med snygga och stiliga Seth blev grädde på moset :-) mosters minsta lilla parvel! Vi tog en kort promenad i höstsolen och njöt av vacker arkitektur i villastaden. Gävle är en vacker stad!
 
Efter lunch fick jag ett tråkigt samtal och just nu tycker jag att min bästa vän borde få jävligt mkt vind i seglen, fy så tufft hon har det nu! Men du har alltid mig och min familj <3 ingen älskar dig som jag bästis! Tänk att vi är vuxna och smarta affärskvinnor idag, har känt varandra så lång tid och finns alltid där för varandra. Det är underbart att ha en vän som du!
 
Hoppas solen skiner på dig imorgon med!
 
KRAM 
<3
 
 
#1 - - agnes:

faster längtar efter lillfisen! och efter svägerskan, storebror och bustrollen också för den delen! <3 hoppas ni får en fin vecka också tycker jag vi ska styra upp en träff snart! älskar dig :)

Svar: åh detsamma <3 puss Agnes!
StrandDesign