Dubbla pass

Publicerat i: Maj 2014
Nu har vi på jobbet tackat av BÄSTA Kristin, världens bästa praktikant! Vilken tjej, jag hoppas verkligen att någon där "ute" inser vilken klippa den tjejen är!
Vi käkade lunch och tackade av Kristin på Gefle Gourmetservice så klart! Så bra lunch där och för er som inte har provat, gå dit!
 
Foto: Smart tips på servering av dessert i picknickkorgen! #geflegourmetservice #greatfood ♡
Så här serverar GG sina efterrätter, praktiskt, gulligt och bra till sommarens picknick
 
Dagens outfit i ett soligt men blåsigt Gävle, sorgens dag... buhu Kristin, svart fick det bli!
 
Idag fick det bli dubbla pass, mage och PW och på kvällen styrka och intervall.
 
Jag mår bra och känner mig stark som en oxe, just det ja, jag är ju en oxe!
 
Mot intervallspurterna i snålblåsten, färdiggymmat var det här!
 
Imorgon åker finaste lillebror Henrik med familj på semester med prinsarna. Grekland bjud på sol, bad och god mat nu för den här familjen förtjänar en kanonsemester! Hoppas att de får en fin semestervecka!
 
En dag med mycket svett, lite tårar och massor av härliga skratt!
 
KRAM
<3
#1 - - Linnea:

Jag älskar din jacka, den är fantastisk! Vart kommer den ifrån? :)

Svar: Det är en Dry Lake som är köpt för 2 år sedan, vet inte vart den går att få tag på. Har aldrig sett en sådan någon annanstans heller? Jag älskar oxå jackan, den var rätt dyr :-/ KRAM
StrandDesign