Hej i vårvärmen, idag har jag haft bästa lunchen med syster-yster och mission "uppryckning" är påbörjad.
 
Nailsen är glittrande och blingiga och kroppen är gyllene solkysst av dagens lunchdusch på Stockholm beauty i Gävle där trevliga Julia sprayade oss idag. Först tänkte jag JESUS vad brun jag blev och ansiktet, ser ju vansinnigt ut men så plötsligt så lade sig färgen fin och naturlig så nu är jag bara supernöjd över resultatet!
 
lite sparkly fick det bli den här gången...
Till nästa vecka har man nya och snygga lashes made by Studio Gyllner oxå, lyx! Håret har fått ett fixtid i agendan, nu ska håret få falla fritt på axlarna och släppas ut ur snoddar och spännen, lockigt, långt och ljus så klart! Sen har vi bara resten kvar, ni vet 3e rumpan från vänster som ska bli min till sommaren 2014. Alltså, morgoncardio=check! och sen iväg med dotra på förskolan och iväg själv på jobb, gäller att kliva upp i ottan med andra ord! Ikväll blir det boxning med bästa fru Gyllner. Så jag får uppdatera er mellan jobb och pass.
 
Imorgon blir det VILA, drar till Åland med brudarna och lämnar barn och man hemma. Jag kommer lagom hem till fredagsmys och middag <3 jag är inte orolig alls, Adam har ju bästa hjälpen han kan få vid spisen imon em.
 
Jag ser fram emot helgen och alla små äventyr.
 
Ni kör väl?!
 
KRAM
<3