Calou Stockholm

Publicerat i: Juni 2014
I Valbo finns världens mysigaste lilla presentbod som ägs och drivs av underbara Anna-Lena. Presentboden heter Madame Nybo och ligger vid Nybokrysset i Valbo.
 
Kan man bli gladare än av att mötas av bästa servicen i en kunddisk från gamla anor....
 
Idag blev dessa godingar mina för priset av 995 kr, lycka i en pappersbox. TACKAR!
 
Lika ljuva på foten som för ögat... pris på Calous hemsida är 1 195 kr
 
Nu har jag sex hela veckor framför mig med ledighet tillsammans med underbara barn och sambo. Som man bäddar får man ligga heter det ;-)
 
Nästa vecka är färdigplanerad så nu ser jag fram emot alla små äventyr på tu man hand med prinsessorna och på fossingarna ska jag givetvis bära Calous nya sommarmodell Maya, rosa hägring när den är som ljuvast!
 
Funderar på den här emaljskylten oxå... fin va?!
 
Ikväll blir det inflyttningskalas hos bästa familjen Larsson/Karlsson, ska bli så trevligt! Imorgon får vi se vad som händer...
 
Trevlig helg och ha en härlig sommar alla fina läsare!
 
KRAM
<3