Idag fick vi se vårt lilla kärleksbarn för andra gången, vi var på ultraljud och man kunde tydligt se armar, ben, kropp, huvud, händer, fötter och vilken show lillen bjöd på! Både ultraljudläkaren och vi sa HAN men som sagt, det är för tidigt för att se så det ska bli spännande om det är som vi trodde oss se tydligt på skärmen lite längre fram :-) 
 
Gott om plats sprattlade bäbisen runt i magen och till och med "ställde" sig upp, hela tiden rörde sig bäbisen och vi skrattade alla tre i rummet. Nu blev det liksom mer "påtagligt" och verkligt på något vis. Nu längtar vi så mycket efter att familjemedlem nr 5 ska anlända <3
 
Självklart så firar vi det med god hummer till förrätt och supergod pasta med kyckling till varmrätt, desserten hoppade vi och ikväll ska vi ut med båten och kvällsfiska. Vi har ekiperat upp oss rejält idag med spön, agn, krokar och bete. Det här ska bli kul!
 
gratinerad hummer med sting i ska det vara, oslagbart!!!
 
För övrigt så har Adam lagat svärföräldrarnas båtmotor efter att han spenderat två heldagar i deras stuga, först med jordleverens och sedan med gräva och jämna till för att sedan placera ut en perfekt jordbädd som ska bli gräsmatta inom en snar framtid. WOW vad fint de har de mamma och pappa i stugan, härliga tider och tack för att jag fick vara där och lata mig och bli uppassad på hela tiden. Som tur är så följde söta Seth med igår och förgyllde min dag <3
 
Adam i grävmaskinen, efterbild bjuder jag på senare när allt är klart, härligt läge va?!
 
Vilket underbart väder vi har, det är ju utlandsvärme och har varit det hela veckan. Inget är så härligt som ett bra sommarsverige!
 
Btw så gick jag in på Hannah Graafs blogg och deltog i en tävling, håll tummarna att vi vinner en supersnygg vagn från Joolz till bäbisen aländer! Vill ni själva vara med och tävla så kika in på hennes blogg, själv följer jag den slaviskt! Jag har hennes blogg som en av mina rekommenderade länkar :-)
 
 
Lycka till och hoppas du fått glass i värmeböljan, det har jag fått ;-)
 
KRAM
<3