Idag har vi badat och åkt båt hos mormor och morfar, tjejerna älskar när morfar badar med dom. Mormor är go att kramas och mysas med och gör alltid god fika. Vi har haft en toppendag med pumorna idag! Väl hemma blev det ris och korvstroganoff (fast Inez ville köpa pizza så jag fick snällt lova henne en sådan när vi drar på semester på onsdag). Efter middagen blev det bad i ån och massor av lek i studsmattan och i lekstugan. Ungarna kan verkligen "bosätta" sig i lekstugan och leker mamma, pappa, barn i en evighet. Mellan varven kommer de små in och pratar bäbisspråk och pussar mig på magen, hahaha de längtar efter Isabel eller Anton som de har döpt magen till. Isabel är redan bestämt men pojknamn har vi några vi funtar på Zach, Valdemar, Arvid och jag vill ju ha Josef men det får jag inte :-)
 
Jag har två tripp-trapp-stolar från Stokke och ska sälja en, den andra har jag skruvat isär och tokslipat med slipmaskinen för att sedan lacka den. Jag funderar på svart, tycker det är apsnyggt! Sedan ska jag givetvis sy egna Stokkedynor åt bygeln, Stranddesign ska det vara annars får det vara!
 
Vilken färg tycker ni? Tänk på att dynorna som jag ska sy kan sys i flera olika färger :-)
 
Många fina färger att välja bland!
 

Adam tokvättar bilen, barnen somnade 20.30 efter nattsaga av pappa Adam medan jag slipade stokken.
 
Jag ser fram emot att få använda Leandervaggan som Olivia låg i som bäbis, den är inte bara vacker och har grym dansk design, den är fantastik för de små att sova och vila i oxå! Kan varmt rekommendera skapelsen till andra även om den är något dyr att köpa.
 
Vackra skapelsen av Stig Leander, dansk designer.
 
Imon packar vi husvagnen och fyller kylen sen drar vi tre dagar till Leksand och gör sommarland och annat smått och gott i Dalarna :-)
 
KRAM fina läsare och hoppas ni har det bra i värmen!
<3