Jag har ju gått och blivit moster igen, till min lilla älskling Seth <3 sötare än det sötaste söt man kan tänka sig är han. Precis lika stilig som sina äldre bröder! Nu har mamman gått och köpt tyg för tusenlappar och jag ska få äran att sy, tänka sig va! Att sy i 100% siden är som att sy i smör och jag kommer att njuta lika mkt som jag kommer vara skräckslagen under min tid vid symaskinen som börjar idag!
 
Det är 8 meter äkta siden som ska göras till en vacker, magnifik sänghimmel med prassligt fall... nu tänker ni säkert:
 
-Hur ska det gå till?!
 
Jo det går, först syr man i lakansväv och mäter, mäter, mallar, mallar, klurar, funderar och ja visst ja! Vi får inte glömma den hemliga ingrediensen som ska hålla upp allting :-) (avslöjar senare vad det är)...
 
så här kommer det att bli när jag är klar:
Här är motivet som jag ska skapa, snart kan jag kränga sänghimlar i 3000 kronors klassen för den kräsne som inte är så ekonomikänslig, för visst kommer denna skapelse att få en "Stranddesign Sweden" tagg på sig!
 
Med 3,5 meter i takhöjd måste prinsen få känna sig ombonad så det är ett privilegium att moster (jag) får sy kreaktionen :-)
 
Ikväll smäller det till rejält på jobbet, bästa slagverkskillen Glenn är solist ikväll och jag och Adam ska gå så klart! Men först blir det god middag och dryck hos Gyllners, ska bli löjligt nice! Sen avbrott för en grym konsert och vidare i sällskap med syster och Denke, längtar!!!
 
Idag fick jag en efterlängtad massage på jobbet, friskvårdsförmåner är dom bästa förmånerna!
 
Tack Petur, alltid bra när du masserar!
 
Idag blir det ingen träning! Nähä och inget dåligt samvete finns det heller, inte ens lite så det så. Imon däremot blir det hårtkörning och jag berättar mer då.
 
Älskar våren och jag ÄLSKAR tulpaner, Så vackert och så fint, längtar!
 
Tulpaner...en bukett blommor till helgen kanske man ska köpa?
 
Tregliv helg!
 
KRAM
<3
#1 - - Svägerskan:

Så spännande att se när den blir klar :) heja vad duktig du är , själv så blir jag alldeles svettig när jag tänker på det hala silkestyget.. Gah prestationsångest på att göra fel sköljer över mig.. Haha ;) men jag är säker på att du fixar det galant & snyggt.. Som vanligt <3 kram & lycka till vännen <3

Svar: Tack darling <3
StrandDesign

#2 - - Anonym:

Kom på att jag har en liten fråga om nått helt annat oxå .. Vad har du för strl på dina cammo better Bodies brallor? Är de super låga som många skriver om dem? Ha en bra dag!! / Malin

Svar: Jag har strlk small och ja, det är väldigt låga. Inga squats jumps i dom för då visar man rumpan :-P Men suveräna att styrkeköra i, hela Korpen var full med brudar som har dessa i både grönt och svart/vit. Jag har ju sytt en cammomössa till mina så att jag blir extracool, hahaha.... KRAM o PUSSEN
StrandDesign

#3 - - Anonym:

Haha nä inga hopp i dem :) grymt snygga iaf & förstår hur snygg du är med mössa till <3 har du S på linnena oxå? Invigde ett av Mina nya träningssätt igår.. Snyggt seddu :) puss / Malin

Svar: japp small på alla kläder eller strlk 36 då strlk 34 kan bli för kort, antar att man drar några extra cm över lungorna ;-) hahaha kram på dig svägerskan <3
StrandDesign