Feber

Publicerat i: Februari 2014
Den här veckan har inte bjudit så mkt på träning, med feber i kroppen och fullspäckat på arbetet.
 
Jag går inte ens några PWn när jag känner av någonting, med ålder kommer visdom (nu gäller ju det verkligen inte alla) och jag har lärt mig att det brukar kosta mer än det smakar att inte lyssna på sin kropp. Därför är det vila hela veckan som gäller för min del, är jag stressad över det? Näe, som sagt... finns inget att göra och att sitta halvdålig,s ur oc frustrerad blir INGEN lycklig av. Jag har lärt mig att vissa saker får ta tid och ibland är det bara som det är helt enkelt. Jag tänker inte stressa fram någon hälsa eller försöka driva ut någon sjukdom med dålig träning som ändå inte ger resultat. Näe, då planerar jag heller bra kost som ska göra mig stark och hjälpa mig i min återhämtning och ser fram emot alla roliga pass när jag är frisk igen.
 
vila, vila, viiiiila... snart är jag pigg igen!
 
I övrigt är livet en fest och jag älskar jobbet, roliga kollegorna och min familj!
 
OS är roligt och som tur är underhåller det en hel del när man vabbar sjuka barn och är krasslig själv.
 
Men ni som är friska, ni kör väl?
 
KRAM
<3