Igår fyllde fasters prins Charlie 1 år och jag kunde inte vara där och kalasa med prinsen, fy så sorgligt! Men är man sjuk så är man och inte kan faster åka iväg och smitta prinsen heller! Dessutom blir det roligare för Charlie att vi och Gyllners tillsammans med barn firar honom ihop en annan gång, då får han mkt lek på köpet oxå vilket barn uppskattar! Vi föräldrar kan ju faktiskt dricka kaffe när som helst och i helgen har vi inte haft några tjejer hemma heller och då får vi ju chans att fira Charlie när våra barn är hemma igen och det med buller och bång!
 
Känner mig pigg nu och kommer att vila upp mig rejält inför en fullspäckad vecka som väntar.
 
Nästa helg på lördag är det Aviici och gissa vad kul det ska bli! Längtar!!!
 
Sitter och glor på OS-silver, ja menar 3-kronor och OS-finalen i hockey. SKIT oxå.
 
Gårdagens mello var kass och Bengtzings bröstvårtor var nära att ta knäcken på mitt psyke, jag var mer orolig över hennes kläder än av att göra mig tid till att lyssna till hennes 2-års projekt. Hur som helst har helgen inneburit sjukdom, vila och sy mössor medan Adam storstädat.
 
Nu ser jag fram emot en frisk period med sociala kontakter, mkt jobb och träning men framför allt saknar jag barnen.
 
KRAM
<3