Vilken helg och vilket kalas, fullt med gäster, presenter och fika. Så otroligt bortskämda barn vi har, man skäms nästan lite. Utan att överdriva kan jag berätta att de fick en varsin garderob med kläder, dvs 5 klänningar vardera, 2 byxor vardera, skor, tröja, kofta, strumpor, biknis, träningsbyxor (ja korrekt, så gulligt med träningsbyxor för småttingar så att jag kan smälla av), morgonrockar, hårsnoddar, spännen, filmer, fiskespön och massor av leksaker. När alla gick och vi skulle grilla och ha mysmiddag satt jag smått i chock och vek och hängde upp allting. Så otroligt glada och tacksamma barn! Bäst av allt är att de har använt allting och vet exakt vem som gett dem vad. Hela helgen har de cyklat, hoppat på studsmattan och käkat tårta :-)
 
Vilket underbart väder, vi har varit ute hela helgen och lekt hemma i trädgården. Lekstugan, lektältet, studsmattan, gungorna och bryggan har varit tillhållen. Idag fiskade bägge brudarna med Adam och de fick nästan napp men ingen fisk. Ikväll när jag och Olivia gick ner så fick hon napp med en gång, så glad blev hon. Inte bara över nappet utan att hennes nya fina rosa fiskespö är världens bästa fiskespö så nu älskar hon moster och morbror och kusarna extra mkt. 
 
Jag är så tacksam, TUSEN TACK alla ni som kom och ni som gett så fina presenter, TACK!
 
Idag var Olivia på kalas hos bästa Sanna som fyller 4 år idag och wow vad kidsen lekte där, vilket dunderpartaj. Hurra till Sanna och tack för ett fint kalas <3
 
Olivia gungar hemma hos Sanna 
 
Olivia hade kul hos sin kompis idag, men hon var lite blyg...
 
Olivia med sin fina fångst, lycklig tjej!
 
Glada födelsedagslirare vid 7-snåret i lördags morse...
 
Idag har jag ansträng mig lite oxå, en PW tidigt i morse följt av cirklar (4 övningar och 10 cirklar) och ikväll tog jag en PW till, älskar att vara ute sådana här dagar!
 
Nu sova sängen och ladda för en ny arbetsvecka, btw, tårtorna gick hem!
 
KRAM
<3