1 år redan!

Publicerat i: mars 2014
Idag var det 1 år sedan vi fyra blev familj, det ska firas!
 
HURRA till oss!!!
 
Vaknade tidigt imorse när sambon gick till jobbet, hann med lite mys och kramar innan han jäktade iväg. Hade lite svårt att somna om och lillhjärtat låg fortfarande och sov så jag tänkte, äh jag kör lite morgoncardio. På med casallshortsen, sporttop och pulsklocka och sen var det bara att sätta fart! Jag körde mina cirklar och jag gav järnet, högt tempo (givet) och strikt och tjusig hållning på det, heja mig!
 
Med en yogamatta kan man göra hur mkt som helst ju, tänk att allt man behöver är sin egen kroppsvikt och det är ju iaf för mig ca 67 panner (japp jag är tung, ser lätt ut men är tung). Säger som syrran brukar säga, muskler väger mer än fett ;-)
 
Belönad och glad, den här bjuder jag på!
 
Celsius och kvarg med hallon, tackar!
 
Fort iväg med bästa i livet till förskolan med lilla konken på ryggen, idag är det tisdag och det betyder utflykt! I väskan har Olivia med sig varm choklad, ostsmörgås, vatten och frukt. Så himla go och glad, ett riktigt utebarn har jag!
 
Nu är det jobb och plikt som kallar!
 
Ha en fin dag och ni kör väl?
 
KRAM
<3