Idag körde jag armar på gymet och provade PWOn Craze för första gången, jag är helt överlycklig, vilken jädra boost! Den här kommer jag att köra på så länge produkten finns, har aldrig upplevt en sån köttarkick i hela mitt liv. Jag körde armar idag i en timme och tro det eller ej, men jag körde sjukt tungt och hårt och tog bara inte slut. LOVE IT!
 
Bra pump i produkten det tackar jag för!
 
Här kan ni läsa mer om produkten, texten är tagen från följande hemsida: 
http://www.svensktkosttillskott.se/produkter/craze
 
En bild på dunderhonungen!
 

Pre-workout produkt för intensiva träningspass

För en idrottsman betyder prestation ALLT! Kan du tänka dig att ha en pre-workout produkt som tillåter dig att träna bortom dina gränser? Tänk dig oändlig energi. Ingen vikt är för stor och inget personbästa är bortom räckhåll. En Pre-workout produkt som ger dig oöverträffade resultat där andra produkter misslyckats. Då har du kommit rätt!

  • Koffein minskar den upplevda ansträningninen vid fysisk aktivitet
  • Kreatin ökar prestationsförmågan vi intensivt och upprepat muskelarbete
  • Ingen krasch - effekten avtar långsamt

Gör dig redo för det bästa träningspasset någonsin! Den exakta blandningen av beprövade ergogena näringsämnen i Craze™ kommer att ta dig till en helt ny dimension.

 

I övrigt har man ju sjukt stekig svägerska som kört tabata styrka i SEXTIO minuter, fan vad jobbigt! Heja dig snygg-Malin, jag busvisslar från Valbo!

 

Vad har ni andra kört för någonting då? 

 

På torsdag ska jag slita som ett djur med storasyster, vi ska båda börja ett nytt program, samma lika med andra ord och det ska bli fett nice måste jag säga. Kul att gå på samma lina som sin syster, vi är ju liksom gjord av samma stål, stöpt i samma form. Lindha, vi kommer bli äckligt starka, jag menar starkare! Låg i bänken och lekte med 50 kg idag, HA easy gjorde jag 3set x 10 reps, helt alena, heja mig!

KRAM

<3

#1 - - Malin:

Önskar många gånger att vi bodde närmare varandra så vi kunde kötta ihop ;) fan vad roligt det skulle vara!! Nyfiken på ditt & lindas recept.. Jag kanske får hänga på henne stället :) grym träningsvärk idag..tur man älskar den känslan, haha!! Ha en fin dag i solen vännen <3 puss & kram

Svar: Ja men du kan ju haka på syrran på gymet... du är alltid välkommen hit oxå samt att jag gärna kör ett gästspel på ditt gym :-)puss och kram min finaste du <3 älskar dig!
StrandDesign

#2 - - Fokuserad Energi - Lotta:

Trist att de inte säljer Craze längre, den funkar verkligen. Jag hoppas att hitta liknande PWO för den är grym! Dock viktigt att ta en paus ngn månad när burken är slut... Kram fina!

Svar: Jo Lotta, du kan beställa från följande sida: http://www.svensktkosttillskott.se/produkter/crazehåll till godo bästa :-) svensktkosttillskott vet dom! Hoppas du har det bra på hotell inatt, såg på fb. Puss o kram :-)
StrandDesign

#3 - - Tesan:

Wow vilka armar vännen, ser fram emot att se HELA dig i sommar! Pussar..........i massor

Svar: Tack bästa, jag skickar mail till dig innan helgen :-) puss min fina <3
StrandDesign

#4 - - Tess:

Önskar du jobbade som PT hade anlitat dig direkt ;)

Svar: bara å hojta, är intresset från din sida det rätta är jag villig att lägga ner tid :-) KRAM
StrandDesign

#5 - - Tobbe Persson:

Ni som gillar Craze kan jag rekomendera Fairings - Rage Nitro. Kör hårt!

Svar: åh fan, det ska jag verkligen prova, tack för tipset!!! Kör hårt du med :-)
StrandDesign