Glad påsk till alla mina läsare!
 
Idag blir det en påskkärringsrunda med bästa Milia och Olivia (bilder kommer sen)... Olivia har suttit och målat fina påskkort hela morgonen och vi har lagt fram kläder som vi ska ut och hälsa påsken välkommen i sen. Vi pratar oxå mkt om påskharen som ska komma och ta napparna från Olivia, hon kommer få ett stort ägg i utbyte och är nu väldigt spänd och förväntansfull över det som komma skall. Men det är dags att Olivia får känna sig lite stor oxå, det är dags nu!
 
 
 
Som sagt, idag blir det mys med bästa kompisen Milia efter lunch och innan dess ska vi hinna göra lite små ärenden som att köpa tulpaner, påskfjädrar/pynt som Olivia ska få pynta påskriset med efter att hon plockat ris med mig i skogen. Sen blir det äggmålning och skattjakt. Köpte klänningar till ägget i år. 
 
Ikväll åker Olivia till pappa för att imorgon komma hem igen så ikväll tänker den här mamman ägna sig tid i biomörkret vilket jag varmt ser fram emot, det var INTE igår man gick på bio så det är smått efterlängtat måste jag erkänna! Vilken film det blir vet jag inte ännu, men att det blir film, det är skrivet :-)
 
Hoppas ni alla är friska och krya, nu mot gymet med bästa dottern som sitter och skriker:
-Heja mamma, heja mamma!!!
 
Sen blir det till att pricka av alla ärenden.
 
Tränar ni i påsk? Själv blir det gympass nu och en löprunda senare idag. Imorgon blir det gym och löpning och resterande dagar i påsk varvas med PW och tunga gympass.
 
GLAD PÅSK alla läsare!
 
KRAM <3
#1 - - Malin Åberg:

Önskar er en glad påsk med massa mys & kärlek <3 kram

Svar: Vi önskar er detsamma <3 puss och kram <3
StrandDesign