Hemligheten till välsvarvade spiror!  #squats #neverquit

Gilla/dela ;)
 
I dessa nyinköpta gudar körde jag dagens sjukt grymma ben/rumppass med puls, låg i pulszon 4 konstant så det var ett grymt pass som jag är vansinnigt nöjd med!
 
Jag ÄLSKAR mina nya tights från BB, grymt sköna och sjukt snygga om ni frågar mig :-)
 
Hepp hepp för schysst kropp och sund knopp!
 
Finns det större lycka än att få hämta hem sin dotter efter en dag på jobbet,näe! Vi åt jordgubbar, drack festis, badade, gungade och åt smultron ur odlingslådan. Sen på kvällen blev det kvällsfika framför prinsessfilm och mys med mamsen, härliga barn!
 
Ni kör väl?!
 
KRAM
<3
 
 
 
 
#1 - - Lotta:

Ja men klart vi kör! Nyss hemkommen från gymmet nu. Ska bädda i nya sängkläder nu, dvs OM jag kan lyfta mina armar haha:-). ( Annars blir det David jobb..:-)) Väskan packad för ett gympass imorrn bitti innan jobbet. NO excuses!

Svar: blev d nå nya sängkläder eller fick ni sova utan, hahaha... Hoppas gympasset i morse gick tungt, svettigt och hårt åt, precis som det ska vara! heja er... blogga ihop med maken vett´ja! KRAM <3
StrandDesign

#2 - - David:

Som vi gör! Hårdare än nånsin. Dubbla pass fram till v.29! Vägrar bada i vassen i år igen ;)

Svar: fan vad gött Davva, heja dig! Du borde oxå blogga så att jag får följa din träning, du inspirerar mig!
StrandDesign

#3 - - Madde syrran Gyllner:

Ännu snyggare brallor in real life måste jag säga. Toksnygga syrran! TACK TACK TACK jag hade sett ut som en köttbulle utan dig älskade syster...joo det är sant - en köttbulle!

Du är grym! Älskar dig! Och heja Lotta o David för fasiken!!!! :)

Svar: puss min fina syster, och hörrni där ute... jag har TVÅ fina systrar, lyckost mig <3
StrandDesign