Ockelbo marknad

Publicerat i: Juni 2013
Varje år, helgen efter midsommar, det är då det händer! Då är det marknad i det lilla samhälle som jag är uppvuxen i. Ockelbo är världes finaste smultronställe och jag älskar verkligen att få komma till byn under sommarhalvåret, än om jag ALDRIG skulle kunna tänka mig att bo där så är det underbart att få komma hem till storasyter, mamsen och till the lake-house i Gyllnerfamiljens ägo. 
 
Idag ska jag, Tesan och systrarna köra ett cirkelpass med intervaller a´la Rebecca-style.Hoppas nu att alla gillar det jag lagt upp :-) Vi kör 30 sjukt jobbiga minuter och sen är det uthållighet och mage. Ikväll blir det tjejkväll och rödtjut i stugan, som jag ser fram emot det! Vem vet om vi förgyller alla goa och glada i öltälten ikväll, det är ju ändå lite "hemvändardagar" när det är Ockelbo marknad. 
 
Gulligaste dottern har pappahelg och jag längtar REDAN som en galning efter henne <3 hur kan det vara så svårt att vara utan henne? Jag borde göra som alla andra, koppla av och "passa på" men det här är liksom ingen barnvaktssitution, det är numera mitt nya liv, I don´t like it at all!
 
Vad kör ni och ses vi i tälten med en stor stark i näven?
 
KRAM
<3
#1 - - Lotta:

Vi ska också dra till marknaden, så vem vet, vi kanske syns! Senare ikväll blir det ett cykelpass, har fortfarande ont i mina skavsår :-(. Och ännu senare ikväll kan det nog tänkas bli rosé och jordgubbar :-)

Svar: mmm gött! Jag drack rosévin själv igår, mumma!
StrandDesign