train like a gladiator...
train like me...
 
Idag startade jag dagen med kvarg, jordgubbar, solrosfrön och en halv banan.
 
Efter frullen dundrade jag iväg för att imponera på Adam som tyckte det var en fröjd att se mig kuta upp för backen i intervallerna, 12 ruscher bjöd benen på idag, sen chins, dips och benresningar.
 
 
Nu sitter jag med qiunoa, lax, kyckling och sallad och en celsius (Jordgubb/Kiwi utan kolsyra, den är absolut godast tycker jag) och fortsätter bränna kalorier. Jag har byggt upp mig 4 kg och ska nu gå ner i vätska och i vikt 2-4 kg så att rutorna säger hej igen. 
 
 
Hoppas nu att alla mina läsare håller tummarna för mig, kommer jag med ska jag ge järnet! 
 
Svårast är godisförbudet, hundra gånger i timmen tjatar jag om GODIS, speciellt godis från Hemmakväll, satan vad stark jag känner mig som stått emot suget och köpbegäret en hel vecka, yeah, heja mig!
 
KRAM och ni... jag övar på chinsen som fan!
 
<3
#1 - - Ida:

Fan va kul! Du kommer ta Hero i ena handen och Amazon i andra och kasta runt dom som små dvärgar;-) Pöss

Svar: hahaha du tror, eller så tar dom mig och svingar mig utanför rutan, garv!
StrandDesign

#2 - - Lili :

Helt underbart Rebban! Vem coachar dig? Lycka till!!

Svar: INGEN vill du :-) blir bara glad om jag har någon som coachar mig... övar på dips, chins, hänger och kättrar och intervallar... några tips? KRAM <3
StrandDesign

#3 - - Titti:

Låter spännande! Bara att köra på då!:-)

Svar: Japp, kör på för fullt med träning... övar dips, chins, löpning/intervaller och styrka, hej hå vad jag kämpar! KRAM
StrandDesign

#4 - - Lotta:

Klart att vi håller både tummar och tår för dig!!

Svar: kommer att behövas :-D KRAMIS
StrandDesign

#5 - - Emma:

Spännade Rebecka. Håller tummarna för dig. Kör hårt.

Svar: Tack fina du <3
StrandDesign

#6 - - D:

Tror du vinner hela skiten!! GO GO GO! Jag å Mange tänkte att vi måste ju biffa till oss som satan för dom brukar ju göra ett litet reportage om alla utmanare och då blir det säkert en sekvens från något BR-pass :D Och eftersom vi är de enda killarna så blir vi säkert med i bakgrunden :D :D

Svar: HAHAHA Ni två är ju mina maskotar, ni får plats på läktaren om jag kommer med :-) bästa BR-killarna ever!
StrandDesign

#7 - - erika:

Hejja dejj:))))

Svar: hahaha heja dig oxå! KRAM
StrandDesign

#8 - - Jenny E:

Ja vad kul, heja heja! Frida äääälskar Gladiatorerna och vad kul det vore att få heja på dig!

Svar: <3 och gulliga ni!
StrandDesign