Just nu sitter jag med massor med beställningar och ska sy som tusan hela helgen, leverens till samtliga som beställt på måndag :-)
 
Lägger upp bilder ikväll..tack till alla er som bär StrandDesign <3
 
Nu ska jag iväg på lite ärenden, uppdaterar er läsare ikväll om de senaste dagarna, lite tyger och annat smått och gott.
 
KRAMEN på er <3
#1 - - Nina:

hur gör jag för att beställa mössor av dig? :)

#2 - - Emma:

Ja, jag vill också jätte gärna beställa dina fina mössor! :)

#3 - - Rebecca Strand:

bara att maila mig på [email protected]

Vad roligt att ni gillar mina mössor tjejer, varmt välkommen med beställning!

puss

#4 - - Camilla Andersson:

Hej Rebecca tänkte skriva till dig tidigare men min förkylning satte stopp, det var super trevligt att räffla dig o det är få människor som gett mig sån otrolig energi som du man blir så glad o energisk i din närhet. Och undrar om det är ok att jag mailr dig ang lite träning o kost tips senare ? O blev så nyfiken på dina mössor så jag undrar om du kan maila några bilder?
Kram kram
Camilla från Umeå Folkets Hus

Svar: Camilla, bara å maila för tusan gubbar, bara trevligt! Sen lägger jag ut mössbilder här lite då och då, bara vara snabb på rödbetan så skickar jag en mössa. Har en fin röd/vitrandig som jag själv har oxå :-) Se bilden i dagens inlägg.
pussar och kramar till bästa Ume-borna från Gävle :-)
StrandDesign