Äntligen måndag och jag får hem min prinsessa <3 som jag har längtat!
 
Idag blir det ris och korvstroganoff, lek och mys för hela slanten.
 
Helgen var trevlig, Alias, rödvin och middag hos familjen Gyllner (TACKAR) och lördagen ägnades åt brunch på Brasseri Absint med bästa Anna (TACK för mysstunden, du är BÄST), barnfestival i Boulognerskogen, filmmys hemma i soffan. Söndagen bjöd på finväder och sol så en promenad i värmande vintersol, vilostund på balkongen under duntäcket och film på kvällen, loved it!
 
Bild: Balkongmys i solen :-) home sweet home!
utsikt från balkongen, home sweet home... vårtecken <3
 
Pang sa det så var helgen förbi och nu sitter jag här och har avverkat veckans första arbetspass. Morgonen bjöd på PW i solskenet...
 
Sprang några ärenden på lunchen och passade på att köpa hem dessa sötingar från H&M
 
 
Nu slänga ihop allting och avsluta innan jag åker i hundra knyck för att få hem min älskling <3
 
Ha en fin vecka!
 
KRAM