... hela veckan kan jag lova! Wow vad det tog det senaste BR passet, direkt efter det körde ju jag som sagt på själv på gymet och det bidrog till tre dagar i träningsvärksland, wuhu säger jag bara!

 Igår blev det axlar, axlar, axlar och som jag kör när jag kör axlar. ASTUNGT! Flyes, press, armhävningar högt upp på cykelstyre eller på händer mot en vägg, hävningar och 90 graders flyes. Jaha jäkligt nöjd käner jag mig. Det fick även pumpas triceps så på med viktplatta i bältet och kötta dips, like a machine! Så skönt att kroppen plågas och man är klar som få i skallen, handlar om inställning gott folk.

 Min högra axel värker som satan och jag har vid det här laget överdoserat alla smörjor, linement och värktabletter. Min axel hämmar min träning vilket stör mig sjukt mycket. Ska till farbror/tant doktorn med den till nästa vecka för jag kan inte ens hålla upp armen ibland och det går liksom inte att "hämma/ta bort" värken och kötta ett pass dag efter dag för att direkt efter duschen skrika av smärta nästan, inte bra! Impingement är vad jag lider av, är rätt säker och har nog varit det en månad. Slämsäcken och rotatorkuffen=svullen, vätskefylld och inflammerad! Nu har jag provat "självläka" utan framgång (inte undra på så hårt som jag tränar) så nu blir det väl VILA av höger arm/axel som gäller, inflammationshämmande och en massa rehabträning, urk!

 Blev så glad för i tisdags blev jag överaskad på jobbet med blommor och lunch av bästa Adam, lugn bara lugn... senare på kvällen så putsade Adam fönstren oxå, nu blommar det!

 Foto: Älskling bjöd på lunch idag ♡♡♡

 Tack för fina blommor, men bäst var kortet LOL

Ikväll blir det boxpass med bästa och starkaste bönan ever, Amelia... jag är så himla taggad och kul ska det bli. Men först ska jag mysa med världens bästa ungar <3 och imon blir det lunchträning för hela slanten för att på kvällen blir det FEST med samfälligheten. Ungarna ÄLSKAR den kvällen, alla vuxna och barn i området äter mat och leker lekar och sjunger sånger. På lördag blir det upp och köra ett pass och sen hem till byn (Ockelbo) för att heja fram världens bästa team i en crossfitutmaning mot gladiatorerna, läs mer på facebook på följande grupp Ockelbo vs Gladiatorerna. Är ni i byn, kom och heja för guds skull! Mina barndomsvänner Niklas Ek och Stefan Bergqvist ska vara med och utmana tillsammans med andra tjejer och killar, grymma!

 Fridens och vad kör ni?

 KRAM

<3

 

 

 

#1 - - Lotta:

Jag kör ingenting för jag drog med mig världens jäkla förkylning hem ifrån Dusseldorf :-( Snor i mängder!
Precis vad jag INTE vill ha nu!

Svar: Hua din stackare, kryakramar <3
StrandDesign